Hlavní navigace

Slovenské UPC představilo novou identitu

12. 2. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

12. 2. 2008

S novým logem ve tvaru květu a mottem „Jednoduše pro každého“, tedy stejné jako česká pobočka, přišel včera na slovenský trh kabelový a satelitní operátor UPC. Společnost chce tak dle svých slov ukázat současným i budoucím zákazníkům, že jí záleží na každém a chce k lidem přistupovat nepřetechnizovaným způsobem. UPC by rádo snížilo bariéru v přístupu k digitálním službám pomocí nových a lehce použitelných služeb a produktů. Jednou ze změn je např. snížení počtu internetových služeb ze sedmi na tři. Stejnou proměnou prošlo vloni také české UPC.

K TÉMATU:
UPC má nové logo, Karneval definitivně zaniknul
UPC změní logo, v České republice ho zavede od září
Rumunská UPC už používá nové logo, česká se ho dočká v září

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.