TOP 10 za všechny kanály je plný překvapení. Televizní noviny zhlédlo pouhých 782 tisíc diváků a před olympijským sportováním se objevují pořady typu Všechnopárty, Slunce, seno a pár facek a Sissi, kterou vidělo 540 tisíc diváků starších 15 let. Prima se včera konečně prosadila do TOP 10, byť jediným pořadem, a Slunce, seno a pár facek na ní sledovalo 574 tisíc diváků. Olympijské bronzy Kvitové a Synka pak vidělo jen 520, resp. 484 tisíc diváků. I tak ČT pro sebe v TOP 10 opět získala sedm pozic.
PÁTEČNÍ DATA: Lotrando a Zubejda před sportem, TN pod milionem
Překvapení se v sobotu konalo i ve výsledcích celkové sledovanosti. Po delší době se Prima prosadila a v hlavním vysílacím čase (prime time) v 15+ i u mladšího publika (15–54) předstihla s 16,21 % Novu (14,43 %). Na ČT 1, která v obecné divácké skupině získala 19,73 %, však nestačila. Celkově nízké počty diváků u obrazovek se pak projevují na sledovanosti olympijské ČT Sport, který končí čtvrtý s 12,86 %. Velmi špatně pak dopadla TV Barrandov, která v 15+ klesla pod 4 % přes den i v prime time.
V TOP 5 za kanál na TV Barrandov je z nezpravodajských pořadů jedničkou film Paparazzi, který zhlédlo 104 tisíce diváků. Všechny pořady za ním si už na stovku nesáhly. Z dalších kanálů televize Nova se prosadila jen filmová Nova Cinema a Velká svatba končí jako jediná nad 100 tisíci diváky (165 tisíc). S výjimkou jediného kanálu, Primy Cool, se nedařilo ani dalším kanálům FTV Prima. Nad 100 tisíc se dostal pouze film Odysseus: Cesta do temnoty.
MINULÝ TÝDEN: Televizní noviny opět pod milionem, Zázrakům přírody stačilo na třetí místo 550 tisíc diváků
Hlavní olympijský kanál, tedy ČT Sport, včera trpěl dobrým počasím v Česku. Tenisový boj o bronz od 16:57 tak vidělo pouze 520 tisíc diváků ovšem při velmi vysokém podílu na publiku 32,26 %, který u mladší divácké skupiny dosáhl 34,21 %. Celkově pak podle TOP 5 za kanál sice počty diváků nebyly nijak závratné, ale podíl na sledovanosti byl v obou diváckých skupinách vysoký, resp. velmi vysoký. Drtivá většina pořadů totiž získala více než 30procentní podíl na publiku.