Hlavní navigace

Sdružení pro internetovou reklamu přijalo sedm nových členů

3. 3. 2008
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Výkonná rada Sdružení pro internetovou reklamu na svém posledním zasedání přijala do řad sdružení hned sedm nových členů. Patří k nim internetová aukční síň Aukro.cz, společnost Retail Info (provozovatel akcniceny.cz a monitor.cz), vydavatelství Burda Communications (mimo jiné stojí za hrej.cz), společnost LIN zastřešující internetové aktivity rádia Impuls, internetová agentura Sun Marketing, česká pobočka Microsoftu a internetová sekce Ogilvy One – OgilvyInteractive. (Tisková zpráva)

Výkonná rada Sdružení pro internetovou reklamu na svém posledním zasedání přijala do řad sdružení hned sedm nových členů. Patří k nim internetová aukční síň Aukro.cz, společnost Retail Info (provozovatel akcniceny.cz a monitor.cz), vydavatelství Burda Communications (mimo jiné stojí za hrej.cz), společnost LIN zastřešující internetové aktivity rádia Impuls, internetová agentura Sun Marketing, česká pobočka Microsoftu a internetová sekce Ogilvy One – OgilvyInteractive. (Tisková zpráva)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).