Hlavní navigace

Sdružení pro internetovou reklamu si zvolilo předsednictvo

30. 6. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Sdružený pro internetovou reklamu (SPIR) má nové předsednictvo. Výkonná rada na svém prvním zasedání rozhodla, že ve funkci předsedy bude pokračovat Ján Simkanič ze společnosti Internet Info. Pozice místopředsedů obsadí Michaela Charvátová z vydavatelství Ringier a Tomáš Řehák, který zastupuje mediální agenturu OMD Czech. Předsednictvo je nový orgán sdružení, který na poslední valné hromadě ustanovili jeho členové. Má organizační a reprezentativní roli.

Sdružený pro internetovou reklamu (SPIR) má nové předsednictvo. Výkonná rada na svém prvním zasedání rozhodla, že ve funkci předsedy bude pokračovat Ján Simkanič ze společnosti Internet Info. Pozice místopředsedů obsadí Michaela Charvátová z vydavatelství Ringier a Tomáš Řehák, který zastupuje mediální agenturu OMD Czech. Předsednictvo je nový orgán sdružení, který na poslední valné hromadě ustanovili jeho členové. Má organizační a reprezentativ­ní roli.

Máme za sebou klíčové změny struktury a fungování celého sdružení, teď se chceme soustředit na práci s hlavními projekty SPIRu – spustíme novou vlnu projektu AdMonitoring a především nás čeká výběrové řízení na nového dodavatele měření NetMonitor. říká Ján Simkanič. O změnách ve Sdružení pro internetovou reklamu si můžete více přečíst v našem článku SPIR(O) si nadělí k narozeninám velké změny a možná i nový název (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).