Hlavní navigace

SPIR vyhlašuje výběrové řízení na monitoring internetové reklamy

25. 5. 2006
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) včera vypsalo výběrové řízení na projekt monitoringu internetové reklamy. SPIR považuje za podstatné, aby byla monitorována především plošná reklama, multimédia, audio reklama a textová reklama. Projekt je vypisován na tři roky a hodnocení přihlášených prací bude probíhat dvoukolově. V prvním kole budou probíhat jednotlivá slyšení projektů, do druhého kola postoupí firmy vybrané na shortlist, z něhož vzejde vítěz. (Tisková zpráva)

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) včera vypsalo výběrové řízení na projekt monitoringu internetové reklamy. SPIR považuje za podstatné, aby byla monitorována především plošná reklama, multimédia, audio reklama a textová reklama. Projekt je vypisován na tři roky a hodnocení přihlášených prací bude probíhat dvoukolově. V prvním kole budou probíhat jednotlivá slyšení projektů, do druhého kola postoupí firmy vybrané na shortlist, z něhož vzejde vítěz. (Tisková zpráva)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).