Hlavní navigace

StarDance jasným vítězem soboty, u mladých jí na paty šlapal film Ve stínu na Nově

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Televizní premiéra českého filmu ale taneční show neporazila ani v „novácké“ cílové skupině diváků od 15 do 54 let

Doba čtení: 2 minuty

Zabodovala bondovka na ČT 2

Porážku StarDance na ČT 1 z minulého týdne se tuto sobotu hlavnímu kanálu Novy nepodařilo zopakovat. Ačkoli opět nasadil do hlavního vysílacího času premiéru nového českého filmu, tentokrát poněkud temnějšího snímku Ve stínu, na taneční show na Jedničce to nestačilo. StarDance dalo od 20:00 přednost v průměru 1,459 milionu dospělých diváků, což odpovídalo 34,82 procentům publika. Film na Nově oslovil od 20:20 v průměru 808 tisíc dospělých diváků a 19,68 procenta publika. StarDance se mu nepodařilo porazit ani v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let, v níž Ve stínu oslovil 24,60 procenta publika a StarDance 26,28 procenta.

PÁTEČNÍ DATA: Finále VyVolených vidělo 651 tisíc diváků, vítězem pátku závěrečný díl Sanitky 2

Graf podílu kanálů (30. 11. 2013)Kanály – průměrné podíly (30. 11. 2013)U StarDance byla sledovanější vyřazovací část, již od 21:25 hod. Vidělo 1,523 milionu dospělých diváků a 34,82 procenta publika (25,60 procenta publika). ČT 2 zabodovala remasterovanou starší bondovkou Thunderball, kterou od 20:55 vidělo 218 tisíc dospělých a 5,85 procenta publika. Nad 200 tisíc diváků měly z menších televizí už jen TV Barrandov u zábavné show Vtip za stovku, kterou od čtvrt na devět vidělo 209 tisíc dospělých a 4,94 procenta publika, Prima Cool s komedií Mr. Bean: Největší filmová katastrofa, již od osmé večer upřednostnilo 205 tisíc dospělých a 4,91 procenta publika (8,12 procenta ve věku 15 až 54 let) a Nova Cinema s podvečerní detektivkou Čas hraje pro vraha, kterou od 18:20 vidělo 203 tisíc dospělých a 6,02 procenta publika (7,91 procenta ve věku 15 až 54 let).

Graf podílu skupin (30. 11. 2013)

Líbáš jako bůh s půl milionem diváků

Nadprůměrně sledované odpoledne a večer měla ČT Sport, která od 15:10 nabídla přenos Světového poháru v lyžování 2013/14 ze Švédska a zaujala jím 181 tisíc dospělých diváků a 9,19 procenta publika (7,79 procenta ve věku 15 až 54 let), a od 19:45 zápas fotbalové Gambrinus ligy mezi FK Baumit Jablonec a AC Sparta Praha. Ten si nenechalo ujít v průměru 160 tisíc dospělých a 3,93 procenta publika (3,60 procenta ve věku 15 až 54 let). Hlavní kanál Primy uspěl s později nasazenou českou komedií Líbáš jako bůh, již si od 21:50 nenechalo ujít 464 tisíc dospělých a 18,17 procenta publika (20,98 procenta ve věku 15 až 54 let).

MINULÁ SOBOTA: StarDance podlehla Slavíkovi na Nově, u mladých diváků od 15 do 54 let drtivě

Top 10 všechny stanice (30. 11. 2013)Lehce nad průměr celodenního podílu TV Barrandov se dostala pozdněvečerní talk show Sejdeme se na Cibulce, kterou od čtvrt na jedenáct vidělo v průměru 183 tisíc dospělých diváků a 5,96 procenta publika. Hlavní večerní film na Nově Cinema, snímek Dostaňte agenta Smarta, vidělo od osmé večerní 182 tisíc dospělých a 4,38 procenta publika (6,05 procenta ve věku 15 až 54 let). Souběžně vysílaný snímek Ztraceni v horách na Primě love oslovil 127 tisíc dospělých a 3,06 procenta publika (3,33 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 5: ČT1 (30. 11. 2013)
Top 5: ČT2 (30. 11. 2013)
Top 5: ČT24 (30. 11. 2013)
Top 5: ČT sport (30. 11. 2013)
Top 5: ČT :D (30. 11. 2013)
Top 5: ČT art (30. 11. 2013)
Top 5: Nova (30. 11. 2013)
Top 5: Nova Cinema (30. 11. 2013)
Top 5: FANDA (30. 11. 2013)
Top 5: SMÍCHOV (30. 11. 2013)
Top 5: TELKA (30. 11. 2013)
Top 5: Prima family (30. 11. 2013)
Top 5: Prima COOL (30. 11. 2013)
Top 5: Prima love (30. 11. 2013)
Top 5: Prima ZOOM (30. 11. 2013)
Top 5: TV Barrandov (30. 11. 2013)
Našli jste v článku chybu?