Hlavní navigace

StarDance podlehla Slavíkovi na Nově, u mladých diváků od 15 do 54 let drtivě

24. 11. 2013
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – V širší cílové skupině všech dospělých diváků nad 15 let dělilo oba pořady 300 tisíc diváků. Dařilo se ale také menším tematickým kanálům.

Slavík s Krausem oslovil 1,5 milionu diváků

První porážku od svého znovuuvedení na televizní obrazovku zažila v sobotu večer taneční show StarDance. Podlehla vyhlašování Českého slavíka Mattoni 2013 na hlavním kanálu Novy, které moderoval Jan Kraus, „vypůjčený“ z konkurenční Primy. Slavíka si od 20:20 hod. nenechalo ujít v průměru 1,482 milionu dospělých diváků, což odpovídalo 37 procentům publika. StarDance vidělo od osmé večerní na ČT 1 průměrně 1,181 milionu dospělých a 29,02 procenta publika. Oproti minulé sobotě to bylo o 130 tisíc diváků méně. Ještě větší rozdíl mezi Slavíkem a StarDance byl u diváků od 15 do 54 let. Nova na svoji stranu získala 41,10 procenta publika, Jednička jen 19,85 procenta.

PÁTEČNÍ DATA: Sanitka 2 výrazně posílila, měla víc než dvojnásobek diváků Výměny manželek

Druhou část StarDance s vyřazováním jednoho z tanečních párů vidělo od 21:35 hod. 1,053 milionu dospělých a 25,38 procenta publika (16,21 procenta ve věku 15 až 54 let). Drtivou porážku si odnesl další živý pořad, Česko vaří s Pohlreichem živě na hlavním kanálu Primy. Od čtvrt na devět si jej zapnulo v průměru jen 275 tisíc dospělých diváků a sedm procent publika (devět procent ve věku 15 až 54 let). To je podprůměrný výsledek i vzhledem k dosavadním ne příliš dobrým výsledkům této kuchařské show.

I přes výrazný příklon většiny diváků k dvěma živě vysílaným show na dvou nejsledovanějších českých televizích uspěly i tematické kanály s alternativní programovou nabídkou. TV Barrandov oslovila svojí talk show Sejdeme se na Cibulce od čtvrt na jedenáct (tedy až po StarDance a z velké většiny i po Slavíkovi) 228 tisíc dospělých diváků a 7,34 procenta publika, ovšem jen 3,54 procenta ve věku 15 až 54 let. Remasterovanou bondovku Goldfinger v HD kvalitě si na ČT 2 od 20:55 hod. nenechalo ujít 216 tisíc dospělých a 5,47 procenta publika (5,39 procenta ve věku 15 až 54 let).

Kanály – průměrné podíly (23. 11. 2013)
Graf podílu kanálů (23. 11. 2013)
Graf podílu skupin (23. 11. 2013)

Proti silným show se prosadily filmy

Skvěle se daří i Večerníčku Králík Fiala, jehož publikum nad 15 let se rozdělilo přesně napůl mezi programy ČT 2 a ČT :D, které jej od 18:45 hod. vysílaly. Dohromady šlo o 221 tisíc dospělých (jeden tisíc navíc z poloviny této hodnoty jde na konto Déčka) a 7,24 procenta publika. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let vidělo Králíka Fialu na Déčku 101 tisíc diváků (7,20 procenta publika) a na Dvojce dalších 61 tisíc (4,37 procenta publika). Celkově pak v této cílové skupině za oba kanály dosáhnul silně nadprůměrného podílu 11,57 procenta. ČT Sport bodovala podvečerním přenosem zápasu fotbalové Gambrinus ligy mezi AC Sparta Praha a FK Mladá Boleslav. Od půl šesté jej sledovalo v průměru 219 tisíc dospělých a 6,85 procenta publika (7,32 procenta ve věku 15 až 54 let).

MINULÁ SOBOTA: Davis Cup vytáhnul ČT Sport v sobotu podvečer na čísla televize Nova

Cloud23

Prima Cool uspěla s hlavním večerním filmem X-Men 3: Poslední vzdor, který od osmé večer sledovalo v průměru 206 tisíc dospělých diváků a 5,07 procenta publika (8,02 procenta ve věku 15 až 54 let). Stejný počet dospělých diváků měl i souběžně vysílaný film Tygr a drak na Nově Cinema. V podílu na publiku starším 15 let dosáhnul podílu 5,08 procenta, u publika od 15 do 54 let 5,60 procenta. Výkon Novy Cinema ale zvednula spíš odpolední repríza české komedie Holky z porcelánu, již si od 14:30 hod. nenechalo ujít 134 tisíc dospělých diváků a 7,92 procenta publika (11,65 procenta ve věku 15 až 54 let).

Úvodní foto: TV Nova/Tomáš Martinek

Top 10 všechny stanice (23. 11. 2013)
Top 5: ČT1 (23. 11. 2013)
Top 5: ČT2 (23. 11. 2013)
Top 5: ČT24 (23. 11. 2013)
Top 5: ČT sport (23. 11. 2013)
Top 5: ČT :D (23. 11. 2013)
Top 5: ČT art (23. 11. 2013)
Top 5: Nova (23. 11. 2013)
Top 5: Nova Cinema (23. 11. 2013)
Top 5: FANDA (23. 11. 2013)
Top 5: SMÍCHOV (23. 11. 2013)
Top 5: TELKA (23. 11. 2013)
Top 5: Prima family (23. 11. 2013)
Top 5: Prima COOL (23. 11. 2013)
Top 5: Prima love (23. 11. 2013)
Top 5: Prima ZOOM (23. 11. 2013)
Top 5: TV Barrandov (23. 11. 2013)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).