VÝSLEDKY PRŮZKUMU UVNITŘ Přibližně polovina Čechů si v polovině ledna všimla startu nové plnoformátové digitální televize Barrandov. Vyplývá to z průzkumu, který pro tuto stanici uspořádala agentura Median Capi Omnibus. Na otázky spojené se startem Barrandova a dalších nových digitálních televizí odpovídalo v první polovině února 656 respondentů.
DOKUMENT: Znalost značky TV Barrandov je vyšší než 50 procent (PDF, 794kB)
Hlavní závěry vůbec prvního průzkumu, který TV Barrandov po svém startu zadala, ukazují, že start nových televizí obecně zaznamenalo 52,9 procenta respondentů, přičemž start TV Barrandov zaregistrovalo 50,3 procenta respondentů z celé České republiky,
sdělil ředitel PR a marketingu TV Barrandov Janis Sidovský.
Za další nové digitální televize se v průzkumu považovaly např. programy Z1 a Nova Cinema. Z oslovených respondentů mělo v první polovině února naladěnou TV Barrandov 17,2 procenta, dalších 8,3 procenta se k tomu chystalo. Existuje tedy reálný předpoklad, že celých 25,5 procenta respondentů vlastnících televizní přijímač by v této době mělo mít naladěnou TV Barrandov, což odpovídá 2,5 milionu obyvatel,
uvádí se ve výsledcích průzkumu.
Z výsledků peoplemetrového měření sledovanosti televizí ale vyplývá, že TV Barrandov, která je zahrnuta s dalšími malými televizemi do skupiny „ostatních“, s podíly velkých hráčů na trhu téměř nehnula. „Ostatní televize“ sice zaznamenaly mírný příliv diváků, ale jen v desetinách procentních bodů.
Průzkum také naznačil, že o startu TV Barrandov měli větší povědomí diváci v Čechách než na Moravě Zaváděcí kampaň měla mediální dopad na pět milionů obyvatel země, tedy téměř polovinu populace.