Karate Kid na Nově bodoval u mladých
První program České televize zcela ovládl páteční večer, a to i u mladšího publika od 15 do 54 let, což je kategorie, v níž si obvykle pozici lídra trhu drží hlavní kanál Novy. Hned dva pořady ČT 1 o pátečním večeru pokořily hranici milionu dospělých diváků: pohádka Šťastný smolař a talk show Všechnopárty. Na pohádku se od osmé hodiny večer podívalo v průměru 1,105 milionu dospělých diváků, což odpovídalo 29,38 procentům publika (30,73 procentům ve věku 15 až 54 let). Všechnopárty se dařilo ještě o trochu lépe: od 21:50 ji sledovalo 1,188 milionu dospělých a 36,53 procenta publika (ale jen 26,56 procenta ve věku 15 až 54 let). Jednička však průměrným podílem za prime time 27,25 procenta v kategorii D15+ a 24,44 procenta u D15–54 zcela ovládla trh.
ČTVRTEČNÍ DATA: Ordinace letos zakončila jako nejsledovanější pořad, předstihla i zprávy Novy
ČT 1 jasně vedla i v souboji dvou českých pohádek, když hlavní kanál Primy nasadil proti Šťastnému smolařovi starší kousek Třetí princ. Na ten se od čtvrt na devět podívalo v průměru 582 tisíc dospělých diváků a 15,42 procenta publika. Bylo to o něco víc než u filmu Karate Kid na Nově, který ve stejnou dobu (od 20:20) oslovil v průměru 515 tisíc dospělých a 15,17 procenta publika. U mladších diváků od 15 do 54 let ale zvítězil akční film před pohádkou, Karate Kid dosáhl v této cílové skupině podílu 20,28 procenta, Třetí princ 15,19 procenta. Oba filmy ale nestačily na Šťastného smolaře, který ve stejné kategorii a ve stejný vysílací čas na Jedničce dosáhl výše zmíněného podílu 30,73 procenta.
TV Barrandov díky starším divákům čtyřkou trhu
Během odpoledne zamíchal kartami sledovanosti sportovní kanál České televize, který díky přenosům ze Světového poháru v biatlonu ze Slovinska byl krátce lídrem trhu. Konkrétně od 14:25 do 15:57 si živý přenos nenechalo ujít v průměru 316 tisíc dospělých diváků a 22,89 procenta publika (19,50 procenta ve věku 15 až 54 let). K výrazně lepším číslům ČT Sport za celý pátek to ale nepomohlo, stanice vykázala celodenní podíl 2,75 procenta u širší cílové skupiny všech dospělých diváků nad 15 let a 2,75 procenta v kategorii 15 až 54 let. Slušně se dařilo TV Barrandov, jež opět bodovala podvečerním formátem Soudkyně Barbara. Od 17:20 si jej nenechalo ujít 364 tisíc dospělých diváků a 15,14 procenta publika (11,07 procenta ve věku 15 až 54 let).
MINULÝ PÁTEK: Doktor Martin skončil, u mladšího publika dominovalo v pátek s 35 % Ledové království
Pozadu nezůstal ani hlavní večerní pořad Barrandova, romantický film Inga Lindström: Jiskra lásky, který si od 20:20 nenechalo ujít 233 tisíc dospělých diváků a 6,30 procenta publika (ale jen 1,58 procenta ve věku 15 až 54 let). ČT 2 bodovala se zlatou filmovou klasikou, komedií Růžový panter. Od osmé hodiny večer ji zhlédlo v průměru 211 tisíc dospělých diváků a 5,65 procenta publika (6,40 procenta ve věku 15 až 54 let). První film ze švédské trilogie Milénium – Muži, kteří nenávidí ženy – si od desáté večer na Dvojce nenechalo ujít 151 tisíc dospělých diváků a 6,89 procenta publika (6,91 procenta ve věku 15 až 54 let). Spíše u mladšího publika bodoval hlavní večerní film na Nově Cinema, snímek Santa má bráchu. Od osmé večer jej vidělo 158 tisíc dospělých diváků a 4,29 procenta publika (7,21 procenta ve věku 15 až 54 let).