Agenturu Atmedia, která zastupuje na dvě desítky kabelových a satelitních televizí na českém trhu při prodeji reklamních časů a zajistila jim elektronické měření sledovanosti pomocí peoplemetrů, opustil její zakladatel a někdejší šéf Štěpán Wolde. Ten již začátkem loňského roku převzal agenturu Media One, která se rovněž zabývá reklamními formáty v televizích, ale zaměřuje se především na product placement a další speciální projekty.
K TÉMATU: Štěpán Wolde převezme firmu Media One, usilující o prodej reklamy v ČT
Wolde odchod z Atmedie plánoval delší dobu, poslední půlrok předával agendu novému Managing Directorovi Petru Majerikovi. Věřím, že se nám pro české inzerenty podařilo odkrýt a zpřístupnit velmi zajímavé oblasti televizního trhu. Tam, kde dříve „žili lvi“, je nyní velmi atraktivní a efektivní prostor pro televizní reklamu. Jsem hrdý, že Atmedii zanechávám v pozici zkušeného, důvěryhodného a exkluzivního průvodce pro tato území s řadou spokojených klientů ze strany inzerentů i televizních stanic,
uvedl Wolde ke svém odchodu.
Atmedia zároveň provedla dvě personální změny. Dosavadní marketingová manažerka Michaela Vasilová povýšila na pozici Strategic Director s odpovědností za výzkumné a marketingové oddělení. Firma také vytvořila novou pozici vedoucího oddělení zodpovídajícího za komunikaci se zastupovanými TV kanály – Head of Channel Accounts – do níž nastoupila dosavadní Channel Account Simona Licehamrová.