Těsně před startem Zimních olympijských her 2018 v Pchjongčchangu představují obě společnosti plán, jak divácké zážitky z olympijských her maximalizovat. Na 48 trzích je nabídnou plně digitálně, a to jak živě, tak na vyžádání a na všech obrazovkách.
Základní charakteristiky zveřejněného plánu byly shrnuty takto (citujeme):
- První plně digitální hry pro Evropu. Na všech obrazovkách. Každá minuta. Všichni sportovci. Všechny sporty. Pouze na Eurosportu.
- Důraz na technologie a inovace ve vysílání – studio Eurosport Cube (předběžný název) – olympijské hry poprvé v rozšířené realitě.
- Více než 150 špičkových světových sportovců v rolích expertů představí bezkonkurenční analýzy.
Jean-Briac Perrette, prezident a generální ředitel společnosti Discovery Networks, k tomu říká: Pchjongčchang 2018 jsou první olympijské hry našeho průlomového dlouhodobého partnerství s Mezinárodním olympijským výborem. Chceme předefinovat divácké zážitky z olympijských her pohlcujícími příběhy, bezkonkurenčními analýzami a all-screen strategií, která osloví nové a mladší publikum. Víme, že diváci si přejí víc! Lepší přístup k místním sportovním hrdinům, více analýz a více způsobů, jak sledovat olympijské hry, což je přesně to, co fanouškům v celé Evropě přineseme.
K TÉMATU: Konec olympijských her zdarma? Práva na roky 2018 až 2024 získal Eurosport
ZOH 2018 a LOH 2020: RTVS získala sublicenci od Discovery Communications
Olympiáda na Eurosportu a nové logo
Eurosport Player: kdykoli, cokoli a jakkoli
Na interaktivním Eurosport Playeru bude možné sledovat každý moment her, všechny sportovce a všechny sporty on-line, a to jak na mobilních zařízeních a tabletech, tak na připojených televizorech. Výsledkem je více než 4000 hodin vysílání ze sta sportovních olympijských soutěží, z čehož je 900 hodin živě. Nová kampaň Make It Yours pak vyzve diváky, aby si vybrali, „co vlastně chtějí z olympijských her sledovat, kdy to chtějí sledovat a jak si přejí své oblíbené sporty a reprezentanty sledovat“.
Kampaň rovněž představí novou oficiální hymnu olympijských her, moderní remake skladby I Want It All skupiny Queen v provedení London Symphony Orchestra (klasické provedení ve videu výše).
Kampaň bude spuštěna v listopadu a zdůrazní nabídku Eurosportu sledovat olympijské hry kdykoli a kdekoli. Partnerství se službou Snapchat pak má zase k olympijským hrám přitáhnout mladší diváky.
Nejmodernější technologie ve službách olympiády
Heslem dne je „více dat a více kamer“, což má diváky zavést blíže ke sportovcům a jejich výkonům. Studio Eurosport Cube (předběžný název) v Pchjongčchangu mj. představí ZOH i v tzv. rozšířené realitě. Stanice pak připravuje seriál až sta krátkých magazínů, v nichž mají být nové technologie využívány tak, aby fanouškům poskytly novou perspektivu z prožitku zimních sportů a umožnily jim je lépe a hlouběji poznat.
Půjde o „My Olympic Confession“, kdy olympijské legendy vyprávějí své příběhy a odhalují osobní vzpomínky na olympijské hry či „Ones To Watch“. Tento magazín se zaměří na sportovní hvězdy, které mají na těchto olympijských hrách zazářit, a také na události a osoby, které je jejich kariérou provázejí.
Spousta analýz předních expertů
Eurosport v rolích expertů a komentátorů představí více než 150 špičkových sportovců, z nichž polovina získala olympijské medaile a 28 z nich dokonce zlaté.
Eurosport věnuje zítřejší (1. 11. 2017) celodenní vysílání olympijským hrám a olympijským programům. V průběhu zimních měsíců pak mohou diváci každý víkend sledovat pravidelný pořad „Destination PyeongChang“ (Pchjongčchang), v němž stanice představí nejlepší okamžiky z týdne zimních sportů a sportovce připravující se na tyto olympijské hry.