Stream rozjel nové pořady a umožní přehrávat si videa offline

18. 3. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Internetová televize připravuje nové formáty pro inzerenty a kromě nových pořadů začne vysílat také vlastní zpravodajství.

Praha versus prachy Janka Rubeše, cestovatelský Výletář nebo desetidílný seriál o lidech, kteří se živí smrtí, Dělníci smrti a další. Třetí série Kanceláře Blaník se rozjede 27. března a druhá série Zmizelé Šumavy se rozjede od dubna. 

K druhým nejdůvěryhodnějším zprávám Infobaden, který už začal vysílat tento týden, nachystal Stream i vlastní týdenní zpravodajství. „Ambice máme vyšší, ale zatím to bude týdeník. Nechceme trumfovat běžné zpravodajství, ale nebudeme lpět na objektivitě, spíš naopak. Na rozdíl ale od Infobadenu nepůjde o fikci,“ vysvětlil na tiskové konferenci Lukáš Záhoř, produktový manažer Streamu. 

Televize Seznamu připravila i nové pohádky s tituly Ukolébavky, Krasty a moucha nebo Kulatých pohádek. Pavel Zuna naváže na své dřívější historické exkurzy v novém pořadu Slavné značky. 

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Změny se objevily i v samotné aplikaci Streamu. Pořady si budou moci uživatelé ukládat do telefonu a přehrávat offline. Na chytrých televizích mohou sledovat Stream zatím jen majitelé dvou značek. „LG a Samsung nám momentálně pokrývají trh, který potřebujeme,“ vysvětlil manažer produktového týmu Ladislav Veselý.

Stream zároveň rozšiřuje i nabídku reklamních formátů. Od konce března by inzerenti mohli začít využívat velký reklamní blok na boku obrazu nebo nové možnosti inzerátů zobrazených v rámci videa. 

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).