U mladých vedla SuperStar, humoresky na třetí pozici
Nejsledovanějším večerním pořadem u dospělého publika se staly s 1,097 milionu diváků při podílu (share) 26,61 % Četnické humoresky. Populární seriál byl druhým nejsledovanějším nedělním formátem na televizních obrazovkách hned po hlavní zpravodajské relaci Novy, kterou vidělo 1,406 milionu diváků (share 38 %; 36,87 % v 15–54). SuperStar byla po 20. hodině druhým nejsledovanějším pořadem s 845 tisíci diváky (share 22,99 %), prvenství ovšem držela v kategorii mladšího publika, kde byl její podíl 25,4 %, zatímco Četnické humoresky měly v této kategorii 21,91 %.
SOBOTNÍ DATA: Česko Slovensko má talent jedničkou sobotního večera, ale jen u publika 15+
Speciál Střepin, který včera vysílala Nova k problematice uprchlické krize, se mezi pět nejsledovanějších pořadů televize nedostal. Nad milionem diváků ještě figurovaly Sportovní noviny. Nova byla v neděli nejsledovanější televizí s výjimkou celodenního podílu u publika staršího 15 let. Tady si díky hodnotě 19,36 % uzmula vítězství Jednička České televize. Té se dařilo i v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, kde její share překročil 20% hranici. Prima se musela spokojit s pozicí trojky a celodenním podílem 14,88 %. Večer televize poskočila na hodnotu 17,15 %. Vinaře II vidělo 823 tisíc diváků (share 19,99 %; 22,1 % v 15–54). Četnické humoresky tak byly v této kategorii až těsně trojkou.
Komedie Sám doma vytáhla Primu Cool u mladšího publika
Nesčetněkrát reprízovaná americká komedie Sám doma nepřestává přitahovat diváky k obrazovkám. Primě Cool pomohl včera film zejména u mladšího publika, kde získal share 8,7 %. Komedie, která k obrazovkách přilákala celkem 222 tisíc diváků (share 5,63 %), zajistila stanici ve skupině 15–54 večerní podíl 7,25 %, což byl více než dvojnásobek hodnoty, kterou se v danou chvíli mohla pochlubit Nova Cinema. Ta nicméně porazila Cool v rámci celodenních podílů. Největší zájem diváků vzbudila romantika Krásná pokojská.
MINULÝ TÝDEN: SuperStar opět nestačila na Četnické humoresky, u mladých ale s přehledem vyhrála
Celodenní podíl TV Barrandov se dostal na hodnotu 5,07 %. Největší měrou se na této cifře podílelo hlavní zpravodajství, které oslovilo téměř 300 tisíc diváků. Stanici přineslo share 11,45 %. Naopak Stopy života příliš velkou „díru do světa“ se 157 tisíci diváky (share 3,75 %) neudělaly. Primetimový podíl televize měl hodnotu 4,3 %. Na ČT Sport vzbudil zvýšený zájem duel Synot ligy mezi Spartou Praha a Sigmou Olomouc. Utkání si nenechalo ujít 189 tisíc diváků (share 8,65 %; 8,69 % v 15–54). ČT Sport měla nadprůměrný celodenní share 4 % v obou diváckých skupinách.