Hlavní navigace

Svatojánský věneček měl přes dva miliony diváků, Jednička po celý den nad 30 %

Lukáš Polák

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Šest z deseti nejsledovanějších pořadů dne patřilo prvnímu programu České televize. Vysoko se držela i komedie Jak vytrhnout velrybě stoličku.

Doba čtení: 2 minuty

ČT 1 po celý den opět jasným lídrem

Jednička České televize podle očekávání vévodila sledovanosti i na Boží hod vánoční, tedy v pátek 25. prosince. Pohádku Svatojánský věneček vysílanou v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, si nenechalo ujít 2,102 milionu diváků při podílu na publiku (share) 45,94 %, u mladších diváků to bylo necelých 47 %. Přibližně poloviční publikum měla pohádka S čerty nejsou žerty na Nově. Dobrý voják Švejk se na Primě probojoval na samý chvost sledovanosti této stanice, oslovil necelých 400 tisíc diváků (share 8,75 %; 5,17 % v 15–54).

ČTVRTEČNÍ DATA: ČT 1 o Štědrém dnu zválcovala Novu, Korunního prince vidělo 2,187 milionu diváků

Šest z deseti nejsledovanějších pořadů dne patřilo České televizi, respektive jejímu prvnímu programu. Vysoko se držela i komedie Jak vytrhnout velrybě stoličku nebo Sněžný drak. Hranici jednoho milionu diváků překročily na Jedničce Události. Jednička se po celý den držela ve všech kategoriích nad 30% podílem a nad Novou o několik procentních bodů jasně dominovala. Velice nízkou sledovanost měla Prima, jejíž celodenní podíly dosáhly pouze 8 %. Hranici deseti procent pokořila tato stanice těsně pouze v prime time u dospělého publika.

Graf podílu kanálů (25. 12. 2015)
Graf podílu skupin (25. 12. 2015)
Kanály – průměrné podíly (25. 12. 2015)

Nedotknutelní zaujali zejména mladší publikum

Povedená francouzská komedie Nedotknutelní, kterou vysílala Dvojka České televize, oslovila zejména mladší publikum, kde získala share přes 6 %. Nenechalo si ji ujít 243 tisíc diváků při podílu 5,35 %. Co se share týká, ještě lépe se dařilo snímku Králova řeč, který vidělo 226 tisíc diváků (7,93 %; 7,64 % v 15–54). Dvojka se po celý den, tedy včetně prime time, pohybovala na TV Barrandov. S výjimkou mladšího publika v rámci celodenního publika neklesla pod 4 %. Nejsledovanějším pořadem Barrandova byly s 205 tisíci diváky odpolední Hrátky s čertem.

Brand 2018 Lovebrand

MINULÝ TÝDEN: Šťastný smolař a Všechnopárty nad milionem diváků, pohádka Primy těsně nad Novou

Souboj o mladší publikum vyzněl přes den lépe mezi Novou Cinema a Primou Cool lépe pro tematický kanál Novy, v prime time ovšem těsně zvítězila stanice FTV Prima. Celodenní podíl Novy Cinema se dostal na hodnotu 5,7 %, zatímco Prima Cool měla přibližně o dva procentní body méně. K obrazovce kanálu Novy přilákal zejména dopolední Shrek, kterého vidělo 180 tisíc diváků (share 7,83 %; 11,71 % v 15–54). Diváky Primy Cool přilákal Machette – 141 tisíc lidí (share 5,03 %; 5,77 % v 15–54). Podíl kanálu ČT Sport se bez atraktivního živého přenosu pohyboval po celý den pod 1 %.

Top 10 všechny stanice (25. 12. 2015)
Top 5: ČT1 (25. 12. 2015)
Top 5: ČT2 (25. 12. 2015)
Top 5: ČT24 (25. 12. 2015)
Top 5: ČT sport (25. 12. 2015)
Top 5: ČT :D (25. 12. 2015)
Top 5: ČT art (25. 12. 2015)
Top 5: Nova (25. 12. 2015)
Top 5: Nova Cinema (25. 12. 2015)
Top 5: FANDA (25. 12. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (25. 12. 2015)
Top 5: TELKA (25. 12. 2015)
Top 5: Prima (25. 12. 2015)
Top 5: Prima COOL (25. 12. 2015)
Top 5: Prima love (25. 12. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (25. 12. 2015)
Top 5: Prima MAX (25. 12. 2015)
Top 5: Prima Comedy Central (25. 12. 2015)
Top 5: TV Barrandov (25. 12. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (25. 12. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (25. 12. 2015)
Top 5: Barrandov MUZIKA (25. 12. 2015)
Našli jste v článku chybu?