Hlavní navigace

Telefónice se podařilo zlomit prokletí, O2TV má už téměř 160 tisíc klientů

26. 2. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Zatímco počet zákazníků IPTV služby od Telefóniky za posledního přibližně půl roku trvale stoupá, největšího kabelového operátora u nás, společnost UPC, trápí přesně opačný problém.

Za velký úspěch považuje společnost Telefónica Czech Republic, kterou na konci loňského roku koupil prostřednictvím skupiny PPF miliardář Petr Kellner, poslední výsledky své IPTV služby O2TV. Velkým úspěchem bylo zavedením nové platformy O2TV, díky které se podařilo zvýšit ve druhé polovině roku tempo růstu počtu abonentů. K 31. prosinci 2013 tak společnost evidovala 156 tisíc předplatitelů, což značí meziroční nárůst o 10 %, uvedl dnes operátor k výsledkům hospodaření za poslední kvartál loňského roku.

WT100 persony2 (Ilinčev aspol)

ČTĚTE TAKÉ: Telefónice se podařilo zvýšit zájem o službu O2TV, počet klientů narostl o šest tisíc

Viditelný nárůst klientů zaznamenávala Telefónica u služby O2TV zejména od poloviny roku 2013. Zatímco do té doby počet zákazníků IPTV produktu více méně stagnoval, na konci června jich měl 142 tisíc, ve třetím kvartálu jejich počet narostl o šest tisíc a nyní se tedy celková zákaznická základna služby blíží ke 160 tisícům. Jak se tedy ukazuje, zlomový byl právě okamžik, kdy Telefónica představila novou podobu O2TV, a to nejen její prostředí na obrazovce, ale zároveň i nové set-top-boxy. Zatímco počet klientů služby stoupá, největší kabelový operátor UPC zaznamenává dlouhodobě trvalý pokles zákazníckého zájmu. Aktuálně je jich už pod 400 tisíc.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.