Televize Šlágr spustila na satelitu Astra hybridní aplikaci k soutěži nazvané Zlatý Šlágr

9. 3. 2017
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Šlágr TV
Satelitní distribuce by měla Šlágru přinést dalších sto tisíc uživatelů hybridní aplikace, dosud odhaduje počet jejích uživatelů na 250 tisíc.

Hudební televize Šlágr rozšířila měsíc po ostrém startu své hybridní platformy HbbTV její distribuci i na satelit. Doplňuje tak ostatní tuzemské televize, které vyrazily s hybridními službami na orbit. Hybridní platforma nyní nabízí vysílání Šlágr Dechovky, TV Písničky, Country No. 1 a nově i autorské soutěže Zlatý Šlágr. Službu HbbTV spustil Šlágr koncem letošního roku ve třetím celoplošném multiplexu Českých Radiokomunikací. Nově je tato nová služba dostupná i skrze satelit Astra, kde Šlágr vysílá na pozici 23,5 °E. 

PSALI JSME: Šlágr spustil vlastní HbbTV. Podívejte se, jak vypadá

Celkový počet diváků ŠlágrTV s televizí připojenou k internetu odhadují její provozovatelé na 350 tisíc měsíčně. V současné chvíli jsme naměřili nějakých 250 tisíc unikátních televizorů vybavených HbbTV. Předpokládáme, že satelitní distribuce přinese dalších sto tisíc televizorů, myslí si Robert Kvapil, obchodní ředitel ŠlágrTV. Divácká skladba Šlágru je unikátní v tom, že se na internetu běžně nepohybuje, a tudíž nekonzumuje onlinový obsah. To už ale teď neplatí. S HbbTV umíme doručit divákovi běžné internetové formáty přímo do televize, na tom největším displeji v domácnosti, vysvětluje unikátní positioning své stanice Kvapil.


Autor: Šlágr TV

Hybridní vysílání soutěže Zlatý Šlágr.

Šlágr nabízí v hybridním vysílání tématické streamy hudebních žánrů, jako je country, dechovka nebo dětské písně, které diváci mohou sledovat přímo skrze tuto internetovou službu. Novinkou je aplikace Zlatý Šlágr, soutěže autorských písní, ve které diváci hlasují pro své oblíbené písně a ty následně postupují do dalších kol soutěže.

MM 25 baliček

PSALI JSME: Lukáš Hnilička – Za reklamu v HbbTV by mohli zadavatelé letos utratit sto milionů korun

Aplikace vyráběla společnost Hybrid Company, která Šlágr i obchodně zastupuje. Šlágr zvolil správnou a zcela logickou cestu, kdy nabízí divákům přirozené alternativy k vysílání a zároveň možnost interakce, jak ovlivnit vysílání. Prozatímní výsledky jsou fantastické. Za sedmnáct dní jsme sesbírali přes 1800 hlasů bez použití červeného tlačítka. Divák průměrně stráví v aplikaci skoro devět minut, vyjmenovává Lukáš Hnilička, CEO Hybridu.

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).