Souhrnná sledovanost zpravodajsko-publicistické televize Z1 byla v měsíci květen na úrovni 1,2 milionu diváků. Vyplývá to z výsledků měsíční zprávy peoplemetrového měření Asociace televizních organizací, které realizuje agentura Mediaresearch. Celkový počet diváků vychází ze všeobecné skupiny 15+.
Zaměřujeme se na lidi, kteří potřebují informace ke svému pracovnímu i soukromému životu a jsou schopni si sami udělat o věcech názor. A jak ukazují výsledky měření, takových diváků je stále více. Nabízíme jim opravdu to podstatné, co potřebují vědět, žádný infotaiment nebo balast. Soustřeďujeme se na seriózní zpravodajství a publicistiku a za nejdůležitější považujeme, z jakého úhlu události popisujeme,
říká v tiskové zprávě Martin Mrnka, generální ředitel Z1.
Mrnka si pochvaluje i efektivitu provozu televize, která výrazně šetří, nicméně to se na kvalitě programu podle něj neprojevuje. S nižšími náklady, proti původním odhadům, které se ale nepromítly v programu, děláme jednu z nejvíce efektivních zpravodajských televizí v regionu,
doplňuje ředitel televize.
Od prvního únorového TV měření se potvrzuje trend růstu zájmu o Z1. Pozici mezi nejsledovanějšími pořady potvrdily večerní zprávy ve 22 hodin, pozitivní je i divácký ohlas na zprávy v 18:45. U nezpravodajských relací je to talk show Interview B.T. a dokumenty, které zaznamenaly nárůst diváků i ve víkendových odpoledních časech,
informuje mluvčí televize Ivana Dubášová.
Zpravodajská televize Z1 vysílá na základě kompenzační licence v DVB-T multiplexu 3 společnosti Czech Digital Group, se kterou uzavřela dlouhodobou tříletou smlouvu. Kromě toho využívá i všech ostatních platforem k šíření signálu s výjimkou analogového terestrického vysílání.