Hlavní navigace

Tomáš Řehák opouští Digital skupiny OMG

Patrick Zandl

Digital skupiny OMG opouští její dlouholetý šéf Tomáš Řehák, jeden z nestorů internetové reklamy. Má se tak stát do konce září. Nástupcem bude Martin Šebesta, dosavadní ředitel inzerce Centrum Holdings. Odchod je vlastní rozhodnutí T. Řeháka, který tak chce mít víc času na rodinu: „Chci si svůj život poskládat jinak, než jak si ho umí představit akcionář, šéf či klient. Moji kluci jsou roztomilí teď a to nebude trvat věčně. Nová média neopouštím, ale povýším na nějaký čas na čistou zálibu. Obor…

Digital skupiny OMG opouští její dlouholetý šéf Tomáš Řehák, jeden z nestorů internetové reklamy. Má se tak stát do konce září. Nástupcem bude Martin Šebesta, dosavadní ředitel inzerce Centrum Holdings. Odchod je vlastní rozhodnutí T. Řeháka, který tak chce mít víc času na rodinu: „Chci si svůj život poskládat jinak, než jak si ho umí představit akcionář, šéf či klient. Moji kluci jsou roztomilí teď a to nebude trvat věčně. Nová média neopouštím, ale povýším na nějaký čas na čistou zálibu. Obor mě nesmírně baví a nějaký čas se v něm teď hodlám realizovat přesně do míry, která mě nebude později mrzet.“

MIF17

Mgr. Tomáš Řehák, M.B.A. (37) pracuje pro firmy skupiny Omnicom od roku 1992. Je autorem databáze o mediálním trhu Media Data Systém (MDS). Stál u založení oddělení výzkumu v agentuře Media Direction, a.s.. V roce 1999 se začal věnovat internetu a novým médiím v agentuře Run Interactive, a.s., kde postavil základy první „onlineové mediálky“. Po převzetí v roce 2001 obchodní tým RI transformoval do OMD Digital. Digital se později stal součástí Opera. Tomáš Řehák Digitalu šéfuje nepřetržitě dodnes. Pod jeho vedením se Digital stal velmi uznávanou jednotkou na poli online reklamy pokrývající oblasti nejen klasické displayové reklamy, ale i respektovaným hráčem a hybnou silou v oblastech search marketingu, buzz marketingu, využití sociálních sítí, mobilního marketingu apod.

V roce 2001 inicioval zrod Sdružení pro Internetovou Reklamu (SPIR), jehož je aktuálně místopředsedou. SPIR dnes reprezentuje prakticky všechny významné hráče českého online reklamního trhu a mj. produkuje respektovaný výzkum NetMonitor.

Našli jste v článku chybu?