Hlavní navigace

Tomáš Řehák opouští Digital skupiny OMG

Patrick Zandl

Digital skupiny OMG opouští její dlouholetý šéf Tomáš Řehák, jeden z nestorů internetové reklamy. Má se tak stát do konce září. Nástupcem bude Martin Šebesta, dosavadní ředitel inzerce Centrum Holdings. Odchod je vlastní rozhodnutí T. Řeháka, který tak chce mít víc času na rodinu: „Chci si svůj život poskládat jinak, než jak si ho umí představit akcionář, šéf či klient. Moji kluci jsou roztomilí teď a to nebude trvat věčně. Nová média neopouštím, ale povýším na nějaký čas na čistou zálibu. Obor…

Digital skupiny OMG opouští její dlouholetý šéf Tomáš Řehák, jeden z nestorů internetové reklamy. Má se tak stát do konce září. Nástupcem bude Martin Šebesta, dosavadní ředitel inzerce Centrum Holdings. Odchod je vlastní rozhodnutí T. Řeháka, který tak chce mít víc času na rodinu: „Chci si svůj život poskládat jinak, než jak si ho umí představit akcionář, šéf či klient. Moji kluci jsou roztomilí teď a to nebude trvat věčně. Nová média neopouštím, ale povýším na nějaký čas na čistou zálibu. Obor mě nesmírně baví a nějaký čas se v něm teď hodlám realizovat přesně do míry, která mě nebude později mrzet.“

Marcom

Mgr. Tomáš Řehák, M.B.A. (37) pracuje pro firmy skupiny Omnicom od roku 1992. Je autorem databáze o mediálním trhu Media Data Systém (MDS). Stál u založení oddělení výzkumu v agentuře Media Direction, a.s.. V roce 1999 se začal věnovat internetu a novým médiím v agentuře Run Interactive, a.s., kde postavil základy první „onlineové mediálky“. Po převzetí v roce 2001 obchodní tým RI transformoval do OMD Digital. Digital se později stal součástí Opera. Tomáš Řehák Digitalu šéfuje nepřetržitě dodnes. Pod jeho vedením se Digital stal velmi uznávanou jednotkou na poli online reklamy pokrývající oblasti nejen klasické displayové reklamy, ale i respektovaným hráčem a hybnou silou v oblastech search marketingu, buzz marketingu, využití sociálních sítí, mobilního marketingu apod.

V roce 2001 inicioval zrod Sdružení pro Internetovou Reklamu (SPIR), jehož je aktuálně místopředsedou. SPIR dnes reprezentuje prakticky všechny významné hráče českého online reklamního trhu a mj. produkuje respektovaný výzkum NetMonitor.

Našli jste v článku chybu?
8. 9. 2010 9:57
hostage (neregistrovaný)
Není to ta společnost, v jejíž ostravské divizi MAŠÍBL leští výhybky Alan Řepka?
7. 9. 2010 10:45
neverim (neregistrovaný)
Opravdu neverim, ze jste takovy debilove (jinak se to rict neda), ze jednu jednoduchou zpravicku neumite napsat hned napoprve spravne! To opravdu musite delat schvalne, ze porad tu zpravicku menite, aby se objevovala v RRS cteckach a tim jste uzivatelum servirovali jedno a to same petkrat za sebou. Nebo snad byl autor zpravicky tak moc ozralej? Kdyz nevite, jak se ta firma/skupina/subjekt vlastne nazyva, tak to radsi nepiste! A neni to poprve! Takovyhle opakovani jedny zpravicky v RSS ma jenom l…