Hlavní navigace

Top TV zatím nepožádala o souhlas se změnou většinového vlastníka

6. 8. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

6. 8. 2007

Provozovatel nabídkové stanice Top TV, společnost United Teleshop, zatím nepožádala Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) o souhlas se změnou většinového vlastníka. Serveru DigiZone.cz to řekl předseda rady Václav Žák. Top TV přerušila o půlnoci na 1. srpna vysílání, protože podle Dana Plovajka, mluvčího společnosti Holding KKCG Investmens, která je většinovým vlastníkem stanice, finišují jednání o změně majitele stanice.

Tip Lupa_temata

Plovajko minulý týden naznačil, že Top TV obnoví vysílání 1. září, ale už s novým investorem a jinou programovou strukturou. K tomu by ale Top TV potřebovala souhlas vysílací rady. Server Euro Online bez uvedení bližšího zdroje uvedl, že provozovatele Top TV převezme bermudská společnost CME, majitel televize Nova a Galaxie sport. Mluvčí CME Romana Tomasová to ale označila za spekulaci, kterou firma nebude komentovat.

Top TV vlastní licenci pro kabelové vysílání, formou registrace vysílala rovněž na satelitu, v IPTV, zemském digitálním multiplexu B v Praze a středních Čechách, na internetu, ale také na analogovém kanálu 28 v Praze na Strahově. Právě tento kanál, z něhož může Top TV vysílat výkonem 0,4 kW do konce roku 2008, by mohl být zajímavý pro majitele Novy, který připravuje projekt filmového kanálu Nova Cinema.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.