Téměř jedno procento publika zaujala nová zábavná televize Pětka v sobotu 1. prosince, tedy v první den, kdy vstoupila naostro do peoplemetrů a její data začala reportovat Asociace televizních organizací (ATO). Za celý den dosáhla podílu 0,94 procenta u publika staršího 15 let a 0,90 procenta u cílové skupiny diváků od 15 do 54 let, na kterou Pětka prodává reklamu. Informoval o tom Petr Majerik, generální ředitel agentury Atmedia, která Pětku zastupuje při prodeji reklamních časů.
K TÉMATU: Bude Pětka nejkratším televizním projektem v české historii?
“Z výsledků TV metrového měření od ATO/Mediaresearch vyplývá, že TV Pětka dosáhla za první prosincovou sobotu, od kdy je její sledovanost oficiálně měřena na denní bázi, v nákupní cílové skupině 15–54 podílu na sledovanosti 0,90 procenta. Vysokého podílu dosáhla Pětka pouhých šest týdnů od svého startu i v cílové skupině 15+ (0,94 procenta), a u mladé cílové skupiny 15–34 dokonce pokořila jednoprocentní hranici s podílem na sledovanosti 1,03 procenta,” uvedl Majerik.
Pětka přispěla i k rekordnímu růstu podílu stanic zastupovaných agenturou Atmedia, mezi něž patří i hudební kanál Óčko či filmový CS Film. “Celková kumulovaná sledovanost stanic zastupovaných Atmedií v cílové skupině 15–54 představuje 4,00 procenta,” dodal Majerik.