Hlavní navigace

TV Pětka hned první den měření atakovala jednoprocentní podíl na trhu: 0,94 %

Jan Potůček

UVNITŘ GRAF Od soboty je Pětka zařazena do denních reportů televizní sledovanosti od Asociace televizních organizací (ATO). Hned první den oslovila 0,94 procenta dospělého publika.

Doba čtení: 1 minuta

Téměř jedno procento publika zaujala nová zábavná televize Pětka v sobotu 1. prosince, tedy v první den, kdy vstoupila naostro do peoplemetrů a její data začala reportovat Asociace televizních organizací (ATO). Za celý den dosáhla podílu 0,94 procenta u publika staršího 15 let a 0,90 procenta u cílové skupiny diváků od 15 do 54 let, na kterou Pětka prodává reklamu. Informoval o tom Petr Majerik, generální ředitel agentury Atmedia, která Pětku zastupuje při prodeji reklamních časů.

K TÉMATU: Bude Pětka nejkratším televizním projektem v české historii?

“Z výsledků TV metrového měření od ATO/Mediaresearch vyplývá, že TV Pětka dosáhla za první prosincovou sobotu, od kdy je její sledovanost oficiálně měřena na denní bázi, v nákupní cílové skupině 15–54 podílu na sledovanosti 0,90 procenta. Vysokého podílu dosáhla Pětka pouhých šest týdnů od svého startu i v cílové skupině 15+ (0,94 procenta), a u mladé cílové skupiny 15–34 dokonce pokořila jednoprocentní hranici s podílem na sledovanosti 1,03 procenta,” uvedl Majerik.

MIF18 tip v článku ROSA

Pětka přispěla i k rekordnímu růstu podílu stanic zastupovaných agenturou Atmedia, mezi něž patří i hudební kanál Óčko či filmový CS Film. “Celková kumulovaná sledovanost stanic zastupovaných Atmedií v cílové skupině 15–54 představuje 4,00 procenta,” dodal Majerik.

Našli jste v článku chybu?