Soutěži imitátorů Tvoje tvář má známý hlas se na Nově povedlo přesáhnout jeden milion diváků i ve věkové skupině od patnácti do 54 let. Celkem ji tedy sledovalo 1,718 diváků starších patnácti let, z toho 1,06 milionu diváků bylo mladších 54 let. Z pohledu podílu na mladším publiku pak ostatní pořady jen paběrkovaly. Navíc naprostou většinu ve včerejším TOP 10 nejsledovanějších pořadů tvořily zpravodajské pořady všech tří televizních skupin.
PÁTEČNÍ DATA: Televizní noviny na Nově sledovalo více diváků než odpolední hokej s Kazachstánem
Jedinou výjimkou byla na osmém místě se umístivší hudební komedie Noc na Karlštejně, kterou v rámci oslav výročí sedmi set let od narození Karla IV. uvedla ČT 2. Sledovalo ji 469 tisíc diváků starších patnácti let. Slušnou sledovanost si udržely i navazující Slasti otce vlasti, které vidělo 314 tisíc diváků starších patnácti let. Téměř desetiprocentního podílu na sledovanosti dosahovaly i odpolední pořady věnované Karlu IV.
Hokeji věnované vysílání ČT Sport podle očekávání nejvíce zabodovalo večerním přenosem zápasu mezi Kanadou a Slovenskem, který si nenechalo ujít 321 tisíc diváků. Dopolední skandinávský duel mezi Norskem a Švédskem sledovalo 227 tisíc diváků (zajímavé je, že více diváků upoutalo i podvečerní Studio MS, které vidělo 256 tisíc diváků) a odpolední utkání Ruska se Švýcarskem k obrazovkám přitáhlo 217 tisíc diváků starších patnácti let.
MINULÝ TÝDEN: Hokej na ČT Sport včera opět ovládl obrazovky. Viděla ho polovina národa
Mladší diváci si nenechali ujít Muže v černém, kteří v prime time na Primě Max oslovili necelé čtyři procenta diváků ve věku od patnácti do 54 let. To je jen o půl procenta méně než podíl, kterého dosáhl film Mortal Instruments v prime time na Nova Cinema. Zato více než deset procent mladších diváků sledovalo na Nova Cinema odpolední reprízu druhého dílu Policejní akademie.