Hlavní navigace

Tvoje tvář má známý hlas je zpět, vidělo ji o čtvrt milionu více diváků než minule

15. 5. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Nova
UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Více než dvouhodinová show přitáhla k obrazovkám TV Nova 46 procent obecné divácké skupiny. U mladších diváků šlo dokonce o téměř 55 procent.

Soutěži imitátorů Tvoje tvář má známý hlas se na Nově povedlo přesáhnout jeden milion diváků i ve věkové skupině od patnácti do 54 let. Celkem ji tedy sledovalo 1,718 diváků starších patnácti let, z toho 1,06 milionu diváků bylo mladších 54 let. Z pohledu podílu na mladším publiku pak ostatní pořady jen paběrkovaly. Navíc naprostou většinu ve včerejším TOP 10 nejsledovanějších pořadů tvořily zpravodajské pořady všech tří televizních skupin.

PÁTEČNÍ DATA: Televizní noviny na Nově sledovalo více diváků než odpolední hokej s Kazachstánem

Jedinou výjimkou byla na osmém místě se umístivší hudební komedie Noc na Karlštejně, kterou v rámci oslav výročí sedmi set let od narození Karla IV. uvedla ČT 2. Sledovalo ji 469 tisíc diváků starších patnácti let. Slušnou sledovanost si udržely i navazující Slasti otce vlasti, které vidělo 314 tisíc diváků starších patnácti let. Téměř desetiprocentního podílu na sledovanosti dosahovaly i odpolední pořady věnované Karlu IV.

Kanály – průměrné podíly (14. 5. 2016)
Graf podílu kanálů (14. 5. 2016)
Graf podílu skupin (14. 5. 2016)

Hokeji věnované vysílání ČT Sport podle očekávání nejvíce zabodovalo večerním přenosem zápasu mezi Kanadou a Slovenskem, který si nenechalo ujít 321 tisíc diváků. Dopolední skandinávský duel mezi Norskem a Švédskem sledovalo 227 tisíc diváků (zajímavé je, že více diváků upoutalo i podvečerní Studio MS, které vidělo 256 tisíc diváků) a odpolední utkání Ruska se Švýcarskem k obrazovkám přitáhlo 217 tisíc diváků starších patnácti let.

BRAND24

MINULÝ TÝDEN: Hokej na ČT Sport včera opět ovládl obrazovky. Viděla ho polovina národa

Mladší diváci si nenechali ujít Muže v černém, kteří v prime time na Primě Max oslovili necelé čtyři procenta diváků ve věku od patnácti do 54 let. To je jen o půl procenta méně než podíl, kterého dosáhl film Mortal Instruments v prime time na Nova Cinema. Zato více než deset procent mladších diváků sledovalo na Nova Cinema odpolední reprízu druhého dílu Policejní akademie.

Top 10 všechny stanice (14. 5. 2016)
Top 5: ČT1 (14. 5. 2016)
Top 5: ČT2 (14. 5. 2016)
Top 5: ČT24 (14. 5. 2016)
Top 5: ČT sport (14. 5. 2016)
Top 5: ČT :D (14. 5. 2016)
Top 5: ČT art (14. 5. 2016)
Top 5: Nova (14. 5. 2016)
Top 5: Nova Cinema (14. 5. 2016)
Top 5: FANDA (14. 5. 2016)
Top 5: SMÍCHOV (14. 5. 2016)
Top 5: TELKA (14. 5. 2016)
Top 5: Prima (14. 5. 2016)
Top 5: Prima COOL (14. 5. 2016)
Top 5: Prima love (14. 5. 2016)
Top 5: Prima ZOOM (14. 5. 2016)
Top 5: Prima MAX (14. 5. 2016)
Top 5: Prima Comedy Central (14. 5. 2016)
Top 5: TV Barrandov (14. 5. 2016)
Top 5: KINO Barrandov (14. 5. 2016)
Top 5: Barrandov PLUS (14. 5. 2016)
Top 5: Barrandov MUZIKA (14. 5. 2016)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).