Mezitýdenní vývoj (vs. 33. týden 2016)
Cílová skupina 15+
Konec olympiády logicky nejvíce poznamenal výkon ČT Sport, která v týdenním srovnání přišla o 11,38 procenta diváků starších patnácti let. Díky tak výraznému poklesu si většina ostatních kanálů polepšila, mírně oslabil jen podíl kanálů sdružených v rubrice Ostatní, a to o 0,2 procenta, a podíl ČT art, který poklesl o 0,11 procenta. Nejvíce diváků se od sportu vrátilo k hlavní Nově, které přibylo 2,71 procenta podílu na sledovanosti. Podobně si vedla i hlavní Prima, která posílila o 2,55 procenta. Polepšila si i ČT 2, jejíž podíl se navýšil o 1,46 procenta, a ČT 1, která poskočila o 1,41 procenta.
PŘEDMINULÝ TÝDEN: Meziročně posiluje jen Česká televize, nejvíce ztrácí Nova
Propad podílu ČT Sport se podepsal i na výkonu České televize jako celku, její podíl poklesl o 7,95 procenta na finálních 31,55 procenta. Konec olympiády tak znamenal vítězství pro všechny ostatní televizní skupiny, nejvíce si polepšila Nova, která svůj podíl navýšila o 3,53 procenta na celkových 26,96 procenta. Podobný nárůst vykázala i Prima, která posílila o 3,35 procenta a její podíl minulý týden činil 22,48 procenta. Podíl navýšily i kanály TV Barrandov, které celkem oslovily 7,83 procenta diváků, což znamená o 0,83 procenta více než minulý týden.
Cílová skupina 15–54
Pohyb u mladších diváků logicky kopíruje vývoj u obecné divácké skupiny. Kromě výrazného poklesu ČT Sport, jehož podíl klesl o 11,11 procenta, už jen velmi mírně klesly podíly ČT art, Primy Zoom a Telky, ve všech případech o 0,02 procenta. V opačném gardu si nejlépe vedla hlavní Nova, která si k dobru připsala 2,95 procenta. Polepšila si i ČT 1, a to o 1,53 procenta, dále hlavní Prima, jejíž podíl narostl o 1,41 procenta, a také Prima Cool, jejíž podíl se navýšil o 1,23 procenta.
MINULÝ ROK: Česká televize byla minulý týden prozatím bez novinek, přesto zůstala lídrem
Také mezi televizními skupinami je vývoj totožný – pokles u České televize a růst u všech ostatních. Konkrétně přišla Česká televize o 8,74 procenta diváků a skončila s podílem 25,07 procenta. Podíl 24,4 procenta znamenal pro Primu nárůst o 3,25 procenta, ještě výrazněji narostla Nova, jejíž finální součet 32,34 procenta znamená posílení o 3,74 procenta. Polepšily si i kanály TV Barrandov, jejichž podíl se navýšil o 1,37 procenta na celkových 5,71 procenta.
Meziroční vývoj (vs. 35. týden 2015)
Cílová skupina 15+
Z meziročního srovnání vychází nejhůře hlavní Nova, která přišla o 3,3 procenta obecné cílové skupiny. Pomyslné stříbro drží ČT Sport s úbytkem 2,4 procenta. Pohoršila si i hlavní Prima, a to o 1,76 procenta, a kanály sdružené v rubrice Ostatní, kterým ubylo 1,7 procenta diváků starších patnácti let. Naopak nejlépe si vedla ČT 1, která si meziročně připsala 2,35 procenta k dobru. O 0,6 procenta pak stoupl podíl kanálu Kino Barrandov a i samotná TV Barrandov poskočila o 0,59 procenta.
Jiný vývoj nastává z hlediska televizních skupin, kde rostly všechny kromě Novy. Ta meziročně odepsala 2,44 procenta obecné cílové skupiny. Nejvíce rostl podíl kanálů TV Barrandov, které si polepšily o 1,81 procenta. O 1,58 procenta narostl podíl FTV Prima. O 0,8 procenta více diváků než minulý rok pak oslovily programy České televize.
Cílová skupina 15–54
I u své primární obchodní skupiny meziročně nejvíc oslabila hlavní Nova, která přišla o podíl 3,47 procenta. ČT Sport odepsala 2,1 procenta, hlavní Prima 1,75 procenta a kanály sdružené v rubrice Ostatní si pohoršily o 1,67 procenta. Nejlépe si naopak vedla ČT 1, která svůj podíl navýšila o 2,28 procenta. Dařilo se i dvojkám komerčních stanic, Nova Cinema si k dobru připsala 1,12 procenta a Prima Cool 1,06 procenta mladší cílové skupiny.
Jediný pokles mezi televizními skupinami opět zaznamenala Nova, která přišla o 2,19 procenta své primární cílové skupiny. Naopak posílila Prima, které přibylo 2,88 procenta podílu. Pokračuje i vzestup skupiny kanálů Barrandov, meziročně si polepšila o 1,2 procenta. Jen lehký nárůst pak vykázaly programy České televize, jejichž meziroční nárůst činil 0,19 procenta.