Hlavní navigace

Úterní večer ovládnul Donutil na ČT 1, mladší diváci ale dali přednost filmu na Nově

16. 1. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TABULKY – Výsledky sledovanosti posledních dní potvrzují model vítězství ČT 1 u diváků starších 15 let a Novy u diváků od 15 do 54 let

Dva vítěze měl úterní večerní souboj o televizní diváky. U všech dospělých starších 15 let zvítězil první program České televize se zábavným pořadem 3 + 1 s Miroslavem Donutilem, který od 20 hodin sledovalo v průměru 1,090 milionu dospělých diváků. To představovalo 28 procent publika. Novácký film Pán domu od 20:20 vidělo sice jen 853 tisíc dospělých diváků s podílem 23 procent, ale u cílové skupiny diváků od 15 do 54 let zaujal 30 procent publika, zatímco Donutil na ČT 1 pouze 21 procent. ČT 1 s Novou si tak v úterý večer rozdělily staré a mladé diváky.

K TÉMATU: Pondělní večer vyhrála Kriminálka Anděl na Nově, vysoko se držel i major Zeman

Nikterak zle se nevedlo ani Primě family, ale až v pozdějším prime time. Opakovaná kuchařská reality show Ano, šéfe! přitáhla k hlavnímu kanálu Primy od 21:45 hod. v průměru 669 tisíc dospěých diváků s podílem 23 procent. Jen o dva tisíce diváků méně měl publicistický magazín Víkend na Nově, vysílaný od 22 hodin. Ten zaujal 25 procent dospělého publika a 27 procent publika ve věku od 15 do 54 let. Prima family bodovala i pozdějším seriálem Sběratelé kostí, který od 22:50 hod. vidělo 399 tisíc dospělých diváků s podílem na publiku 26 procent.

ČTĚTE TAKÉ: Nedělní večer vyhrála Nova s Hřebejkovým U mě dobrý, sobotu ovádla zábava na ČT 1

CS24 tip temata

Nadprůměrně sledovaný byl i cestopisný dokument Na cestě 2012, který od 21:20 hod. vysílala ČT 2. Nenechalo si ho ujít 361 tisíc dospělých diváků, což představovalo každého desátého u televizní obrazovky. Dvojka si podržela vysokou sledovanost po celý den, u dospělého publika dosáhla průměrného celodenního podílu 5,09 procenta a u mladších od 15 do 54 let dokonce 5,31 procenta.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za úterý 15. ledna 2012 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 18,66 20,61 13,56 15,64
ČT 2 5,09 5,36 5,31 5,03
ČT Sport 1,61 1,32 1,86 1,66
ČT 24 5,39 4,08 3,12 2,74
Nova 25,54 30,10 29,07 34,27
Nova Cinema 3,08 3,51 3,98 3,94
Fanda 0,93 0,78 1,23 1,07
Prima family 18,54 18,46 15,73 16,09
Prima Cool 3,84 3,01 6,75 5,58
Prima love 1,89 1,39 2,50 2,03
TV Barrandov 4,39 3,96 4,20 4,03
Pětka 0,66 0,68
Atmedia 2,45 1,88 3,09 1,97
ostatní TV 8,58 5,54 9,60 5,97
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za úterý 15. ledna 2012 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 30,75 31,37 23,85 25,06
Nova Group 29,55 34,39 34,28 39,28
Prima Group 24,27 22,86 24,98 23,69

Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).