Hlavní navigace

V březnu proteklo online reklamou více než půl miliardy korun

13. 4. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Letos v březnu využili zadavatelé reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 507 milionů korun, což meziměsíčně představuje čtrnáctiprocentní nárůst.

Nárůst se neprojevil pouze meziměsíčně, ale také v meziročním srovnání – zde došlo k nárůstu o devět procent. Na vrcholu žebříčku zadavatelů se umístil provozovatel pracovních portálů LMC, který v březnu využil reklamní prostor v hodnotě 19,2 milionů korun. Na druhé příčce skončil s inzercí v hodnotě 17,5 milionů korun internetový obchodník Alza.cz a za ním následovala společnost Porsche Česká republika, která využila reklamní prostor v hodnotě 16,3 milionů korun.

Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V rámci této skupiny se v březnu vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 467 milionů korun. Citované údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere, realizátor českého peoplemetrového projektu.


Autor: Nielsen Admosphere

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).