Hlavní navigace

V otázce využívání osobních dat lidé věří nejméně Facebooku

23. 7. 2012
Doba čtení: do minuty

Sdílet

 Pouze jedna třetina internetových uživatelů důvěřuje Facebooku v otázce použití osobních informací pro cílení inzerce. Dvě třetiny se cítí komfortně ohledně použití údajů o nákupech pro doporučování dalších produktů u Amazonu. A 41% uživatelů důvěřuje Google ohledně zveřejňování inzerce na základě toho, co s jeho pomocí hledali.

 Pouze jedna třetina internetových uživatelů důvěřuje Facebooku v otázce použití osobních informací pro cílení inzerce. Dvě třetiny se cítí komfortně ohledně použití údajů o nákupech pro doporučování dalších produktů u Amazonu. A 41% uživatelů důvěřuje Google ohledně zveřejňování inzerce na základě toho, co s jeho pomocí hledali.

Zjištěné údaje vychází z průzkumu mezi internetovými uživateli uspořádaném společnosti Harris, kterého se zúčastnilo 2 262 dospělých Američanů. Průzkum řešil úroveň komfortu, důvěry, s využitím osobních dat a informací různými společnostmi, obchodníky a mobilními operátory.

Zdroj: Facebook less trusted with personal data than Amazon and Google, poll says

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.