Hlavní navigace

V pátek se dařilo ČT 1, večer oslovila téměř třicet procent obecné cílové skupiny

12. 3. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – České televizi fungují Četnické humoresky, Všechnopárty i 13. komnata. Komerční televize drží nad vodou stálice v podobě Ulice a Prostřeno!

Kromě zpravodajských relací a pořadů uvedených v perexu se sedmým nejsledovanějším pořadem pátečního dne stal přímý přenos štafety žen z biatlonového mistrovství světa v Norsku. Ten si odpoledne na ČT Sport pustilo 748 tisíc diváků a sledovanostní podíl mezi diváky ve věku od 15 do 54 let dosahoval takřka srovnatelné úrovně jako hlavní zpravodajská relace na TV Nova – ta vykázala podíl 40,03 procenta, biatlon oslovil 39,64 procenta uvedené věkové skupiny v tu dobu sledující televizi.

ČTVRTEČNÍ DATA: Ohnivý kuře i Výměna manželek atakují milion, jedničkou stále Ulice

Z veřejnoprávních kanálů dosáhla nadprůměrných výsledků ČT Art, která v rámci cyklu Zlatá šedesátá uvedla po portrétu věnovaném režiséru Jiřímu Menzelovi jeho starosvětskou komedii Rozmarné léto podle románu Vladislava Vančury. Tu si pozdě večer nenechalo ujít 3,33 procenta diváků mladších 54 let, kteří v tu dobu seděli před televizními obrazovkami.

Kanály – průměrné podíly (11. 3. 2016)
Graf podílu kanálů (11. 3. 2016)
Graf podílu skupin (11. 3. 2016)

Seriálu Přístav chybělo v prime time na Primě 22 tisíc diváků starších patnácti let, aby se dostal mezi deset nejsledovanějších pořadů včerejšího dne. Na Primě Max zabodovala česká komedie Ten svetr si nesvlíkej s Petrem Nárožným, kterou odpoledne sledovalo 3,21 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let.

BRAND23 Workshop

MINULÝ TÝDEN: Excelentní biatlon, jinak v TOP 10 obvyklé pořady

Druhý díl trilogie Pán prstenů: Dvě věže na Nově Cinema porazilo v prime time drama Cizinec, které nasadila hlavní Nova. Zatímco Cizince sledovalo 529 tisíc diváků starších patnácti let, adaptaci románu J. R. R. Tolkiena si jako večerní zábavu zvolilo jen 263 tisíc diváků obecné divácké skupiny. Evidentně mezi nimi ale převažovali mladší diváci, v cílové skupině diváků od 15 do 54 let vykázaly Dvě věže podíl téměř patnácti procent.

TOP 10 všechny stanice (11. 3. 2016)
TOP 5: ČT 1 (11. 3. 2016)
TOP 5: ČT2 (11. 3. 2016)
TOP 5: ČT 24 (11. 3. 2016)
TOP 5: ČT sport (11. 3. 2016)
TOP 5: ČT :D (11. 3. 2016)
TOP 5: ČT art (11. 3. 2016)
TOP 5: Prima (11. 3. 2016)
TOP 5: Prima COOL (11. 3. 2016)
TOP 5: Prima love (11. 3. 2016)
TOP 5: Prima ZOOM (11. 3. 2016)
TOP 5: Prima MAX (11. 3. 2016)
TOP 5: Prima Comedy Central (11. 3. 2016)
TOP 5: Nova (11. 3. 2016)
TOP 5: Nova Cinema (11. 3. 2016)
TOP 5: FANDA (11. 3. 2016)
TOP 5: SMÍCHOV (11. 3. 2016)
TOP 5: TELKA (11. 3. 2016)
TOP 5: TV Barrandov (11. 3. 2016)
TOP 5: KINO Barrandov (11. 3. 2016)
TOP 5: Barrandov PLUS (11. 3. 2016)
TOP 5: Barrandov MUZIKA (11. 3. 2016)

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).