V marketingovém oddělení internetového prodejce elektroniky CZC.cz dochází v současné době k velkým změnám. Koncem minulého týdne zaslala tisková mluvčí společnosti Tereza Bartošíková médiím zprávu, ve které informovala, že dosavadního marketingového ředitele Marka Šalandu v některých činnostech nahradí jeho nástupce Kamil Demuth.
Tato organizační změna vyplývá z rozhodnutí generální ředitelky CZC.cz Jitky Dvořákové přemístit marketingové oddělení k 1. 1. 2014 do Prahy. Vzhledem k tomu, že jsme možnost přestěhovat se z Brna do Prahy nevyužili, dochází ke změnám v celém marketingovém týmu,
uvedla dále Bartošíková.
Podle našich informací se Kamil Demuth, dosavadní provozní ředitel internetového srovnávače Heureka.cz, stal marketingovým ředitelem CZC.cz s platností od 1. listopadu. S Markem Šalandou firma dále nepočítá. V současné době předává agendu novému marketingovému řediteli. Firmu opustí formálně ke konci letošního roku, fakticky ale už po předání agendy, tedy zhruba koncem listopadu. Na pozici marketingového ředitele CZC.cz působil od srpna 2010.
Od začátku nového roku se marketingové oddělení přesune z Brna do Prahy, aby bylo po ruce nové generální ředitelce firmy Jitce Dvořákové, která se ujala funkce letos v červnu. Dvořáková připustila, že kromě přesunu dojde pravděpodobně i ke kompletní obměně marketingového oddělení.