Hlavní navigace

Vítězem neděle Chalupáři, výtečně se dařilo ale i Belmondovi v thrilleru Samotář na ČT2

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Osmadvacet let starý film s Belmondem přitáhl k Dvojce v hlavním vysílacím čase bezmála půl milionu diváků, dvakrát víc, než měla Prima.

Doba čtení: 3 minuty

Prima po 20:00 až šestou nejsledovanější televizí

České televizi se vyplácí nasazovat na druhý program starší krimi filmy s Jeanem Paulem Belmondem. V neděli dokonce porazila thrillerem Samotář hlavní kanál Primy, který ve stejnou dobu vysílal animovaný rodinný snímek Tintinova dobrodružství. Samotáře si od 20:00 na ČT2 nenechalo ujít 472 tisíc dospělých diváků a 12 procent publika (10 procent ve věku 15 až 54 let). Tintinova dobrodružství od čtvrt na devět vidělo na Primě 214 tisíc dospělých při podílu na publiku šest procent (devět procent ve věku 15 až 54 let). Lepšího výsledku než „velká“ Prima po osmé hodině večer dosáhla i Nova Cinema a sesterská Prima Cool, a samozřejmě hlavní kanál Novy. Ten se jako jediný probojoval nad hranici milionu diváků se seriálem Chalupáři.

SOBOTNÍ DATA: Výhru českých „lvíčat“ nad Srbskem vidělo 323 tisíc diváků, vítězem soboty Hunger Games

Letní evergreen českých televizních obrazovek na Nově sledovalo od 20:20 hod. průměrně 1,060 milionu dospělých diváků a 27 procent publika (29 procent ve věku 15 až 54 let). V konkurenci populárního seriálu se dařilo ČT1, která proti Chalupářům nasadila českou komedii Báječná léta pod psa. Od osmé večer si ji nenechalo ujít 637 tisíc dospělých diváků a 17 procent publika (19 procent ve věku 15 až 54 let). Vysoko se držel i pravidelný televizní glosář uplynulého týdne 168 hodin, který k Jedničce přitáhl od tři čtvrtě na deset 524 tisíc dospělých diváků a 17 procent publika (13 procent ve věku 15 až 54 let). To bylo víc, než ve stejnou dobu (od 21:20) zaujal Mattoni koktejl festival na Nově – 444 tisíc dospělých diváků a 15 procent publika (17 procent ve věku 15 až 54 let).

Kanály – průměrné podíly (21. 6. 2015)
Graf podílu kanálů (21. 6. 2015)
Graf podílu skupin (21. 6. 2015)

TV Barrandov za celý den opět nad 6 %

Z menších televizí se v neděli večer dařilo kromě ČT2 také Nově Cinemě a Primě Cool. Filmový kanál Novy bodoval hlavní večerním filmem, snímkem Když se setmí. Od osmé večer ho sledovalo 247 tisíc dospělých diváků a sedm procent publika (sedm procent i ve věkové kategorii 15 až 54 let). V podílu na publiku byl úspěšnější další večerní film Novy Cinemy, Generálova dcera. Od desáté večer jej zhlédlo 196 tisíc dospělých diváků a 11 procent publika (12 procent ve věku 15 až 54 let). Slušně se dařilo také souběžně vysílanému snímku Ztracený poklad Aztéků na Primě Cool. Tomu dalo od 20:00 přednost 222 tisíc dospělých a šest procent publika (sedm procent ve věku 15 až 54 let). TV Barrandov se musela spokojit s méně než 200 tisíci diváky, její hlavní večerní film To je moje dítě vidělo od 20:10 v průměru 188 tisíc dospělých diváků a pět procent publika (a jen dvě procenta ve věku 15 až 54 let).

NMI18_Sedivy

MINULÁ NEDĚLE: Nova přišla po skončení Policie Modrava o více než polovinu diváků

Stejný počet diváků jako hlavní večerní film Barrandova, tedy 188 tisíc, měly i Naše zprávy, hlavní zpravodajská relace této televize. V podílu na publiku dosáhly od půl sedmé hodnoty 7,31 procenta (v kategorii 15 až 54 let 4,26 procenta). Hlavní kanál Barrandova dosáhl za celý den podílu 6,13 procenta na dospělém publiku starším 15 let a stal se čtvrtou nejsledovanější televizí na trhu. V hlavním vysílacím čase ho ale jasně porazila ČT2 s průměrným podílem 7,92 procenta, na který nestačila ani Nova Cinema nebo Prima Cool. U mladšího publika od 15 do 54 let si ale pozici čtyřky na trhu v prime time podržela Nova Cinema (7,11 procenta) před ČT2 (6,98 procenta) a Primou Cool (6,15 procenta).

Top 10 všechny stanice (21. 6. 2015)
Top 5: ČT1 (21. 6. 2015)
Top 5: ČT2 (21. 6. 2015)
Top 5: ČT24 (21. 6. 2015)
Top 5: ČT sport (21. 6. 2015)
Top 5: ČT :D (21. 6. 2015)
Top 5: ČT art (21. 6. 2015)
Top 5: Nova (21. 6. 2015)
Top 5: Nova Cinema (21. 6. 2015)
Top 5: FANDA (21. 6. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (21. 6. 2015)
Top 5: TELKA (21. 6. 2015)
Top 5: Prima (21. 6. 2015)
Top 5: Prima COOL (21. 6. 2015)
Top 5: Prima love (21. 6. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (21. 6. 2015)
Top 5: TV Barrandov (21. 6. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (21. 6. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (21. 6. 2015)
Našli jste v článku chybu?