Po Telefónice O2 a T-Mobilu letos podobu svým webových stránek inovuje také Vodafone. Komunikaci na Internetu přikládáme stále větší význam. S rostoucí návštěvností našich stránek www.vodafone.cz také stoupá naše chuť vylepšovat jejich vzhled i obsah tak, aby v nich uživatelé našli to, co hledají, a třeba i něco navíc,
říká Eva Štípková, manažerka interaktivního marketingu Vodafonu. (Tisková zpráva)
Nepravidelný návštěvník si na titulní stránce možná ani nevšimne pouze kosmetických změn, ale úpravu na některých dílčích částech webu už jsou viditelnější. Cílem inovace webu mělo být zpřehlednění stylu navigace, srozumitelnější texty a jejich členění, optimalizace reklamních ploch, optimalizace stránek pro vyhledávače a sladění designu s celou nadnárodní skupinou Vodafone. Patrné je také větší množství reklamy v SMS bráně, kterou mimochodem minulý měsíc podle NetMonitoru navštívilo 656 404 reálných uživatelů. V některých částech webu jsou zřetelné i nedodělky jako zmenšením deformované obrázky či text mírně přetékající svou část layoutu.