Volný TV chce nabídnout interaktivní reklamu. Jako první u nás

13. 8. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
13. 8. 2007

Do Česka by mohla brzy dorazit interaktivní reklama. Jako vůbec první ji chce podle týdeníku Marketing a Media nabízet Volný, operátor televize přes pevnou telefonní linku (IPTV). Služby Volný TV nebo O2 TV jsou připraveny na interaktivní reklamu, která nemusí oslovovat pouze globální značky, ale díky přesné lokalizaci i místní firmy, uvedl týdeník.

Volný TV je podle časopisu ve vývoji interaktivních aplikací pro reklamní kanály dravější než konkurenční Telefónica O2, od které si operátor pronajímá páteřní síť. Rozhodující pro interaktivní reklamu, a to jak spotovou, tak jinou, je dostatečný počet připojených domácností. A v tomto působí vlekoucí se rozjezd digitálního terestrického vysílání jasně ve prospěch alternativních distribučních cest, dodal Marketing a Media.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).