Hlavní navigace

Výdaje na internetovou reklamu stoupnou

21. 6. 2001
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Výdaje na internetovou reklamu by letos měly vzrůst na zhruba 170 milionů korun, což by bylo o 55 % více než loni. Vyplývá to z revize vlastního odhadu společnosti ArboMedia, jejíž původní předpověď činila 190 milionů korun. 40 % investic bude směřovat do portálů, následují ekonomické (18 %) a všeobecné (12 %) servery. Z hlediska reklamy je v ČR významných asi 200 serverů.

Výdaje na internetovou reklamu by letos měly vzrůst na zhruba 170 milionů korun, což by bylo o 55 % více než loni. Vyplývá to z revize vlastního odhadu společnosti ArboMedia, jejíž původní předpověď činila 190 milionů korun. 40 % investic bude směřovat do portálů, následují ekonomické (18 %) a všeobecné (12 %) servery. Z hlediska reklamy je v ČR významných asi 200 serverů.

Autor článku

Score => Lupa.cz => M&W => Advertures => McCann Prague => Leagas Delaney Hamburg / Prague => Dark Side => [?]

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).