Hlavní navigace

Vydavatelství Ringier Axel Springer televizi Barrandov nekoupí

13. 10. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

13. 10. 2011

Generální ředitelka televize Barrandov Janka Vozárová dnes pro server Mediář.cz odmítla, že by stanici mělo koupit vydavatelství Ringier Axel Springer. Podle jejích slov bude kanál spolupracovat původně se švýcarskou společností pouze na poli marketingově-mediálním. Se spekulací ohledně prodeje Barrandova Ringieru přišel včera pozdě večer server Motejlek.com.

ČTĚTE TAKÉ: Barrandov loni investoval do šíření signálu. Ztrátu snížil na 334 milionů

Generální ředitelka Ringieru Česká republika Libuše Šmuclerová již včera uvedla, že koupě televize Barrandov není na pořadu dne. Pokud by však byl prodej Barrandova aktuální, nešlo by o nelogický krok. Zatímco stanice je zatím stále v mínusu, Ringier generuje velké zisky. Mediář připomíná, že jeho čistý zisk byl loni přes půl miliardy korun. Digitální plnoformátová televize Barrandov si pro letošní rok stanovila získat podíl na sledovanosti 7 až 8 %. Aktuálně se však pohybuje týdně mezi 5 a 5,5 %.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.