Hlavní navigace

Výměna manželek si polepšila o 150 tisíc diváků, dotahuje se na Televizní noviny

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Prima Cool byla u mladších diváků od 15 do 54 let za celou středu i v hlavním vysílacím sledovanější než ČT 1.

Doba čtení: 3 minuty

Kousek nebe na čtvrtině výkonu „manželek“

Nasazení premiérových dílů reality show Výměna manželek do středečního prime time se začíná hlavnímu kanálu Novy hodně vyplácet. Druhý díl sledovalo téměř o 150 tisíc dospělých diváků více než úvodní před týdnem. Konkrétně šlo o 1,372 milionu diváků, což představovalo 32,64 procenta publika. V „novácké“ cílové skupině diváků ve věku od 15 do 54 let pořad zaujal od 20:20 v průměru 40,59 procenta těch, co trávili čas u televizní obrazovky. Lépe se ve středu dařilo už jen Televizním novinám, jež měly o 340 tisíc diváků více než Výměna manželek. Hlavní večerní pořady ostatních televizí se nedostaly ani na polovinu výkonu Novy. Nejblíže byla Prima se seriálem Všechny moje lásky (510 tisíc dospělých a 12 procent publika).

ÚTERNÍ DATA: ČT Sport díky fotbalu a hokeji v úterý večer u mladého publika dohnala Primu

Výrazně méně diváků zaujal charitativní pořad ČT 1 Kousek nebe, na který se od osmé večer podívalo v průměru 347 tisíc dospělých diváků a osm procent publika. Výměna manželek naopak neohrozila sledovanost ČT 2, která měla tradičně silnou „cestovatelskou“ středu – počínaje cyklem Země a města světa, který od osmé večer zhlédlo 397 tisíc dospělých diváků a 9,56 procenta publika, přes cyklus Na cestě, který od deváté večer oslovil 387 tisíc dospělých a 9,29 procenta publika, a konče dokumentárním seriálem Dobrodruh s 294 tisíc diváky a podílem 8,14 procenta. Vysoko se držela i televize Barrandov, jejíž hlavní večerní pořad Vtip za stovku! vidělo od 20:10 v průměru 230 tisíc dospělých diváků a 5,48 procenta publika.

Kanály – průměrné podíly (1. 4. 2015)
Graf podílu kanálů (1. 4. 2015)
Graf podílu skupin (1. 4. 2015)

Prima Cool třetí nejsledovanější televizí u mladých

Velmi dobře se dařilo Primě Cool, jež bodovala zejména animovaným seriálem Simpsonovi a sitcomem Teorie velkého třesku. Epizoda Simpsonových nasazená od 21:20 zaujala v průměru 201 tisíc dospělých diváků a 5,13 procenta publika (9,37 procenta ve věku 15 až 54 let), Teorie velkého třesku od 21:50 pak 198 tisíc dospělých při podílu 6,16 procenta (11,05 procenta v kategorii 15 až 54 let). Za celý den Prima Cool právě u mladšího publika od 15 do 54 let bodovala více než Nova Cinema a dokonce předstihla i ČT 1, když se s celodenním podílem 7,03 procenta stala třetí nejsledovanější televizí v zemi (Jednička měla ve stejné kategorii celodenní podíl 6,96 procenta). Pozici si Prima Cool udržela i v prime time, kdy ve stejné kategorii dosáhla průměrného podílu 7,54 procenta, zatímco Jednička jen 6,68 procenta.

WT100 tip v článku Dolejšová

MINULÁ STŘEDA: Výměna manželek odstartovala „milionově“, vede se jí lépe než Doktorům z Počátků

Nijak zvlášť se ve středu večer nedařilo Nově Cinema, která dvoudílným filmem Vezmi si mě oslovila v průměru jen 150 tisíc dospělých diváků. První část od osmé večer vidělo 149 tisíc dospělých a 3,58 procenta publika (4,31 procenta ve věku 15 až 54 let), druhou od 21:40 pak 154 tisíc dospělých a 6,06 procenta publika (6,46 procenta ve věku 15 až 54 let). Hlavní kanál Primy bodoval později večer díky Show Jana Krause, která se počtem diváků téměř vyrovnala seriálu Námořní vyšetřovací služba na Nově. Jana Krause si od 21:40 nenechalo ujít 694 tisíc dospělých diváků a 22,59 procenta publika (19,95 procenta ve věku 15 až 54 let), seriál Novy od 21:30 vidělo 726 tisíc dospělých a 22,65 procenta publika (24,81 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (1. 4. 2015)
Top 5: ČT1 (1. 4. 2015)
Top 5: ČT2 (1. 4. 2015)
Top 5: ČT24 (1. 4. 2015)
Top 5: ČT sport (1. 4. 2015)
Top 5: ČT :D (1. 4. 2015)
Top 5: ČT art (1. 4. 2015)
Top 5: Nova (1. 4. 2015)
Top 5: Nova Cinema (1. 4. 2015)
Top 5: FANDA (1. 4. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (1. 4. 2015)
Top 5: TELKA (1. 4. 2015)
Top 5: Prima (1. 4. 2015)
Top 5: Prima COOL (1. 4. 2015)
Top 5: Prima love (1. 4. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (1. 4. 2015)
Top 5: TV Barrandov (1. 4. 2015)
Našli jste v článku chybu?