Hlavní navigace

Výsledky televizní kampaně na ochranu dětí zveřejní RRTV ve středu

28. 11. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

28. 11. 2011

Výsledky kampaně Vaše dítě, vaše televize, vaše zodpovědnost, kterou na počátku září iniciovala Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV), bude ve středu prezentovat stejný kontrolní orgán. Upozornila na to Petra Du Toit z Oddělení mezinárodních vztahů RRTV. Do této kampaně se zapojily všechny velké plnoformátové televize, tedy Barrandov, Česká televize, NovaPrima.

K TÉMATU: Největší české televize spouští drsnou kampaň RRTV na ochranu dětí

Spoty mají názvy Půlnoc, Oslava a Metro a zobrazují šokující projevy dětí, inspirované sledováním nevhodných televizních pořadů. Vliv televize dnes zasahuje v obrovské míře prakticky celou populaci, ovlivňuje lidskou psychiku a chování, přičemž právě dětský divák je mimořádně náchylný ke kopírování negativních vzorců chování, uvedla při prezentaci kampaně 1. září předsedkyně RRTV Kateřina Kalistová. Regulační a kontrolní orgán chtěl původně prezentovat výsledky kampaně od 11 hodin, tiskovou konferenci ale musel z důvodu další akce přesunout už na 10. hodinu.

DigiZone.cz nebude ve středu na této akci chybět.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.