Hlavní navigace

Weblog jako součást marketingvého plánu

23. 5. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Podle výzkumu společností Hewlett Packard a eMarketer deset procent společností zařazuje weblog do svých marketingových plánů. U nás bychom takovýchto firem našli jen několik. Mimochodem, víte, že již blogují také portály Centrum či Atlas nebo obchodní řetězec Mall.cz? Na webu Personalista.com označili za firemní blogy osobní deníčky jejich zaměstnanců. Na druhou stranu, něco na tom může být.

Podle výzkumu společností Hewlett Packard a eMarketer deset procent společností zařazuje weblog do svých marketingových plánů. U nás bychom takovýchto firem našli jen několik. Mimochodem, víte, že již blogují také portály Centrum či Atlas nebo obchodní řetězec Mall.cz? Na webu Personalista.com označili za firemní blogy osobní deníčky jejich zaměstnanců. Na druhou stranu, něco na tom může být.

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.