Webový klient CoTweet pro populární mikroblogovací službu Twitter vstoupil do fáze veřejného betatestování. CoTweet je zajímavý svým zaměřením. Umožňuje jednomu uživateli spravovat více účtů a naopak umí více uživatelům zajistit přístup k jednomu účtu. Kooperací uživatelů tak otevírá cestu pro nasazení v korporátním a mediálním prostředí či pro účely marketingu. Už teď jej používají společnosti jako BestBuy, JetBlue, Ford, Starbucks, Microsoft, Sprint, Coca-Cola či provozovatelé samotného Twitteru.
K funkcím webového klienta CoTweet patří načasování zveřejnění zprávy, filtrování příspěvků podle klíčových slov, měření počtu kliknutí na odkazy vložené do příspěvků, řazení příspěvků do vláken, usnadnění přístupu k informacím o uživatelích, notifikace přes e-mail nebo podepisování příspěvků. (Zdroják.cz)