Úvodní díl soutěže Wipeout na Nově vidělo téměř 1,2 milionu diváků

30. 6. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
30. 6. 2011

UVNITŘ GRAFY Nejsledovanějším nezpravodajským středečním pořadem na českých televizích se stal úvodní díl mezinárodní soutěže Wipeout, který od 20. hodin vysílala televize Nova. Vidělo jej 1,18 milionu dospělých diváků při podílu 36,74 procenta. Soutěž se na obrazovku dostala téměř rok po natočení, Nova vyslala na mezinárodní kolbiště v Argentině společný tým se slovenskou televizí Markíza. Česko-slovenská skupina ale v konkurenci Poláků, Bělorusů a Ukrajinců podlehla a skončila poslední.

K TÉMATU: Léto na Nově: Wipeout a kriminálky, repríza Soukromých pastí

V Polsku, Bělorusku a na Ukrajině již Wipeout vysílali loni na podzim nebo začátkem letošního roku. Slovenská Markíza jej nasadí do vysílání až tuto sobotu. Přesto, že je mezi diváky celkem rozšířená informace o tom, že česko-slovenský tým v soutěži skončil na posledním místě, Wipeout přitáhl velkou pozornost především v cílové skupině lidí od 15 do 54 let, na kterou Nova prodává reklamu.

ČTĚTE TAKÉ: Soutěž Wipeout vysílá už i polská TVN, zatímco Nova stále vyčkává

MM Influenceři

První díl této úspěšné show, ve kterém prověřili svou fyzickou zdatnost Jana Sováková, Ondřej Brzobohatý a Maroš Kramár, dosáhl v cílové skupině D 15–54 let 47,81 procenta podílu na sledovanosti. V kategorii Ž 15–24 dosáhl share 52,81 procenta, sdělil redaktor tiskového oddělení Novy Martin Šnýdr. Z cílové skupiny diváků od 15 do 54 let sledovalo úvodní díl soutěže Wipeout v průměru 771 tisíc lidí.

Nova i díky této soutěži dosáhla ve středu celodenního podílu 33,14 procenta na dospělém publiku a 35,29 procenta na publiku od 15 do 54 let. To je v porovnání s týdenními čísly z poslední doby nadprůměr.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).