Jednání mezi Microsoftem a Yahoo jsou opět ukončena. Nejdříve rokování o převzetí celého Yahoo ukončil Microsoft, protože se s vedením amerického internetového portálu nemohl dohodnout na ceně. Znovu však začala probíhat jednání o možné spolupráci těchto dvou společností či o odkoupení jen některých částí Yahoo. I tato jednání však byla ukončena. Tentokrát je stoplo Yahoo a zároveň oznámilo spolupráci s Googlem v oblasti reklamy.
Společnosti Google a Yahoo podepsaly dohodu bez puncu exkluzivity, podle které Yahoo může využívat kontextového PPC reklamního systému Google AdSense a to jak pro obsah, tak pro vyhledávání. Dohoda se týká jen amerických a kanadských stránek Yahoo. Je však otázkou, jestli takové partnerství umlčí nespokojené akcionáře, kteří by raději celou firmu prodali Microsoftu.
Kontroverzní finančník Carl Icahn, který v poslední době přitlačil na pilu, stále chce na blížící se valné hromadě do vedení firmy prosadit lidi, kteří by se prodeji Microsoftu nebránili. Spolupráce Yahoo s Googlem tedy zdaleka nemusí být tečkou za námluvami s Microsoftem. Uvidíme po volné hromadě. (Finanční noviny, tisková zpráva)