Hlavní navigace

YouTube: Wonder Wheel a další testy s reklamou

Jiří Macich ml.

V posledních dnech se v souvislosti s populárním serverem YouTube objevilo několik drobných novinek. Pojďme se na ně nyní podívat. První z nich je, že přehrávač videa na zmíněném portálu nově využívá cache webového prohlížeče. Pokud si nějaké video přehrajete, zůstane uloženo ve vyrovnávací paměti browseru, odkud se načte, když si dané video budete chtít později prohlédnout znovu. Nově tedy nemusí dojít k jeho opakovanému stažení. (Google Operating System)

V posledních dnech se v souvislosti s populárním serverem YouTube objevilo několik drobných novinek. Pojďme se na ně nyní podívat. První z nich je, že přehrávač videa na zmíněném portálu nově využívá cache webového prohlížeče. Pokud si nějaké video přehrajete, zůstane uloženo ve vyrovnávací paměti browseru, odkud se načte, když si dané video budete chtít později prohlédnout znovu. Nově tedy nemusí dojít k jeho opakovanému stažení. (Google Operating System)

MIF17

Další novinkou je, že k prohledávání databáze videí na YouTube lze použít tzv. Wonder Wheel. Odkaz na tuto funkci naleznete na stránce s výsledky vyhledávání vpravo nahoře (v české verzí ale prozatím není). Oč jde? K zadanému vyhledávacímu dotazu se vždy zobrazí možné související dotazy. Ty se pak podle souvislostí dále větví a vždy si každou úroveň můžete rozkliknout a podívat se na náhledy nabídnutých výsledků vyhledávání. (Google Operating System)

Tento týden také začal běžet drobný test, kde chce Google zjistit, jaké formě reklamy by uživatelé dávali přednost. U malého vzorku videí si nyní uživatelé mohou vybrat, jestli chtějí vidět jednu delší reklamu vloženou před kýžené video, nebo jestli by raději video začali přehrávat ihned, ovšem s opakovaným přerušením s kratšími reklamními spoty. (YouTube Biz Blog)

Našli jste v článku chybu?