Hlavní navigace

Z1 v lednu inkasovala 4,8 milionu Kč za reklamu, dotahuje v příjmech ČT 24

16. 2. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

16. 2. 2009

UVNITŘ GRAF A TABULKA Zpravodajský kanál Z1 dotahuje v reklamních příjmech konkurenční veřejnoprávní zpravodajskou stanici ČT 24 a filmový kanál Nova Cinema. Oznámila to sama televize na základě monitoringu reklamních příjmů od společnosti TNS Media Intelligence. V lednovém hodnocení reklamních příjmů všech českých televizí skončila Z1 na osmém místě.

Z1 podle tohoto žebříčku přeskočila v reklamních příjmech sportovní kanál ČT 4. Do monitoringu společnosti TNS Media Intelligence byla Z1 zařazena v lednu letošního roku poprvé, upozornila PR manažerka stanice Ivana Dubášová. Z1 v lednu vykázala příjem 4,8 milionu korun z prodeje reklamních časů, zatímco ČT 24 dosáhla příjmů 5,4 milionu Kč a Nova Cinema 6,3 milionu Kč.

Lednový žebříček reklamních příjmů českých televizí vede Nova, následovaná Primou, ČT 1, Óčkem, ČT 2 a Novou Cinema. Měření se účastnila také nově vzniklá televize Barrandov, sdělila Z1, aniž by u této televize uvedla jakákoli data.

KL21

DigiZone.cz zítra přinese reakci ředitele zpravodajství Z1 Hanuše Hanslíka na nedělní glosu Co dělá Z1 špatně, že ji všichni pohřbívají?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.