UVNITŘ GRAF A TABULKA Zpravodajský kanál Z1 dotahuje v reklamních příjmech konkurenční veřejnoprávní zpravodajskou stanici ČT 24 a filmový kanál Nova Cinema. Oznámila to sama televize na základě monitoringu reklamních příjmů od společnosti TNS Media Intelligence. V lednovém hodnocení reklamních příjmů všech českých televizí skončila Z1 na osmém místě.
Z1 podle tohoto žebříčku přeskočila v reklamních příjmech sportovní kanál ČT 4. Do monitoringu společnosti TNS Media Intelligence byla Z1 zařazena v lednu letošního roku poprvé,
upozornila PR manažerka stanice Ivana Dubášová. Z1 v lednu vykázala příjem 4,8 milionu korun z prodeje reklamních časů, zatímco ČT 24 dosáhla příjmů 5,4 milionu Kč a Nova Cinema 6,3 milionu Kč.
Lednový žebříček reklamních příjmů českých televizí vede Nova, následovaná Primou, ČT 1, Óčkem, ČT 2 a Novou Cinema. Měření se účastnila také nově vzniklá televize Barrandov,
sdělila Z1, aniž by u této televize uvedla jakákoli data.
DigiZone.cz zítra přinese reakci ředitele zpravodajství Z1 Hanuše Hanslíka na nedělní glosu Co dělá Z1 špatně, že ji všichni pohřbívají?