U staršího publika dělilo ČT1 a Novu třicet tisíc diváků
V dalším parném letním dnu nevysedávali televizní diváci příliš u obrazovek, ale věnovali se jiným činnostem. Svědčí o tom výsledky včerejší sledovanosti, kdy měl nejúspěšnější pořad méně než 800 tisíc diváků. S přibližně 40% podílem v obou diváckých skupinách šlo o Televizní noviny. Primetimové nezpravodajské pořady, tedy formáty vysílané v hlavním vysílacím čase, nepřekročily hranici půl milionu diváků. Zázraky přírody oslovily 455 tisíc lidí (share 19,61 %) a o přibližně třicet tisíc lidí porazily první díl Harryho Pottera na Nově. Ten ovšem s podílem téměř 30 % výrazně dominoval u mladšího publika.
PÁTEČNÍ DATA: TV Barrandov se v pátek večer dařilo, na Primu jí chyběly dva procentní body
Nejsledovanější televizí u staršího publika nebyla Nova, ale Jednička. Ta dosáhla na hodnotu share 17,24 %. Od Novy ji v této kategorii dělil necelý jeden procentní bod. Komerční jednička si však pojistila vítězství ve všech ostatních kategoriích. Dominovala zejména v prime time, kde vysílala již citovaného Harryho Pottera. Tam se dostala na podíl 30,7 %, což byl téměř trojnásobek toho, co vykázala stanice ČT1. Televizní trojkou byla s podílem 10,79 % Prima. V hlavním vysílacím čase si polepšila na share 13,1 %. Nejsledovanějším pořadem televize bylo se 421 tisíci diváky její hlavní zpravodajství.
Menší televize: méně diváků, ale dobré podíly
Horké letní počasí, kdy teploty vystupují vysoko nad třicet stupňů Celsia, se pochopitelně podepsalo i na sledovanosti menších a tematických kanálů. Například nejúspěšnější pořad na Nově Cinema, americká komedie Plnou parou vzad, sice oslovila pouze 134 tisíc diváků, v obou měřených skupinách ovšem měla podíl přes 7 %. U mladšího publika se její podíl pohyboval po celý den přibližně okolo 5 %. To platilo i pro Primu Cool, která dokonce nad hranici sta tisíc diváků vůbec nevystoupila a její primetimový film Mise na Mars skončil těsně pod ní. Repríza talk show Sejdeme se na Cibulce měla na plnoformátové TV Barrandov 173 tisíc diváků (share 9,11 %). Podíl kanálu se u staršího publika dostal na hodnotu 6,42 %.
MINULÝ TÝDEN: Nova Cinema v sobotu večer u mladých nad ČT1 a Primou. Díky Účastníkům zájezdu