Hlavní navigace

Zázraky přírody zvítězily jen u starších diváků, Harry Potter dominoval u mladých

Lukáš Polák

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Žádnému nezpravodajskému pořadu se nepodařilo v sobotu překročit hranici půl milionu diváků. Televizní noviny jich oslovily necelých 800 tisíc.

Doba čtení: 2 minuty

U staršího publika dělilo ČT1 a Novu třicet tisíc diváků

V dalším parném letním dnu nevysedávali televizní diváci příliš u obrazovek, ale věnovali se jiným činnostem. Svědčí o tom výsledky včerejší sledovanosti, kdy měl nejúspěšnější pořad méně než 800 tisíc diváků. S přibližně 40% podílem v obou diváckých skupinách šlo o Televizní noviny. Primetimové nezpravodajské pořady, tedy formáty vysílané v hlavním vysílacím čase, nepřekročily hranici půl milionu diváků. Zázraky přírody oslovily 455 tisíc lidí (share 19,61 %) a o přibližně třicet tisíc lidí porazily první díl Harryho Pottera na Nově. Ten ovšem s podílem téměř 30 % výrazně dominoval u mladšího publika.

PÁTEČNÍ DATA: TV Barrandov se v pátek večer dařilo, na Primu jí chyběly dva procentní body

Nejsledovanější televizí u staršího publika nebyla Nova, ale Jednička. Ta dosáhla na hodnotu share 17,24 %. Od Novy ji v této kategorii dělil necelý jeden procentní bod. Komerční jednička si však pojistila vítězství ve všech ostatních kategoriích. Dominovala zejména v prime time, kde vysílala již citovaného Harryho Pottera. Tam se dostala na podíl 30,7 %, což byl téměř trojnásobek toho, co vykázala stanice ČT1. Televizní trojkou byla s podílem 10,79 % Prima. V hlavním vysílacím čase si polepšila na share 13,1 %. Nejsledovanějším pořadem televize bylo se 421 tisíci diváky její hlavní zpravodajství.

Brand 2018 Lovebrand

Graf podílu kanálů (4. 7. 2015)
Graf podílu skupin (4. 7. 2015)
Kanály – průměrné podíly (4. 7. 2015)

Menší televize: méně diváků, ale dobré podíly

Horké letní počasí, kdy teploty vystupují vysoko nad třicet stupňů Celsia, se pochopitelně podepsalo i na sledovanosti menších a tematických kanálů. Například nejúspěšnější pořad na Nově Cinema, americká komedie Plnou parou vzad, sice oslovila pouze 134 tisíc diváků, v obou měřených skupinách ovšem měla podíl přes 7 %. U mladšího publika se její podíl pohyboval po celý den přibližně okolo 5 %. To platilo i pro Primu Cool, která dokonce nad hranici sta tisíc diváků vůbec nevystoupila a její primetimový film Mise na Mars skončil těsně pod ní. Repríza talk show Sejdeme se na Cibulce měla na plnoformátové TV Barrandov 173 tisíc diváků (share 9,11 %). Podíl kanálu se u staršího publika dostal na hodnotu 6,42 %.

MINULÝ TÝDEN: Nova Cinema v sobotu večer u mladých nad ČT1 a Primou. Díky Účastníkům zájezdu

Top 10 všechny stanice (4. 7. 2015)
Top 5: ČT1 (4. 7. 2015)
Top 5: ČT2 (4. 7. 2015)
Top 5: ČT24 (4. 7. 2015)
Top 5: ČT sport (4. 7. 2015)
Top 5: ČT :D (4. 7. 2015)
Top 5: ČT art (4. 7. 2015)
Top 5: Nova (4. 7. 2015)
Top 5: Nova Cinema (4. 7. 2015)
Top 5: FANDA (4. 7. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (4. 7. 2015)
Top 5: TELKA (4. 7. 2015)
Top 5: Prima (4. 7. 2015)
Top 5: Prima COOL (4. 7. 2015)
Top 5: Prima love (4. 7. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (4. 7. 2015)
Top 5: TV Barrandov (4. 7. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (4. 7. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (4. 7. 2015)
Našli jste v článku chybu?