Nejoblíbenější slovenskou komerční televizí mezi čtenáři serveru DigiZone.cz je Joj Plus, tematický kanál druhé největší slovenské televize Joj. Vyplývá to z ankety pod čtvrtečním článkem DigiZone.cz o žádosti televize Markíza, aby ji čeští operátoři vyřadili ze svých nabídek kabelové, IPTV a satelitní televize. Joj Plus uvedlo jako nejčastěji sledovanou slovenskou komerční televizi 34 procent z 478 hlasujících.
K TÉMATU: Markíza trvá na vyřazení z programových nabídek v Česku. Co na to operátoři?
Na druhém místě skončila s 20 procenty hlasů nejsledovanější slovenská televize Markíza, po ní televize Joj, pro niž hlasovalo 12 procent respondentů a ženský kanál TV Doma, který získal pouhá dvě procenta hlasů. Téměř třetina účastníků ankety, 32 procent, uvedlo, že nesleduje žádnou slovenskou komerční televizi, případně některou jinou než programy televizí Markíza a Joj.