Hlavní navigace

Zedníčkovo Kurňa, co to je? přišlo napodruhé o čtvrtinu diváků. Snižuje Barrandovu podíl

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Vítězem pondělního večera Četnické humoresky, u mladších diváků od 15 do 54 let byl ale nejsledovanější Gympl s (r)učením omezeným

Doba čtení: 3 minuty

Cesty domů v obou diváckých skupinách třetí

Takřka o čtvrtinu diváků méně než při premiéře minulý týden měl v pondělí večer nový zábavný pořad Kurňa, co to je? na televizi Barrandov. Soutěž, již uvádí Pavel Zedníček se synovcem Kubou a vychází z někdejšího Kufru na Československé televizi, si od čtvrt na devět nenechalo ujít 127 tisíc dospělých diváků a 2,95 procenta publika. Před týdnem tuto programovou novinku sledovalo 163 tisíc dospělých a 3,83 procenta publika. Barrandov se tak dostal pondělním hlavním vysílacím čase na hodnoty sledovanosti před zavedením této soutěže, kdy od čtvrt na devět vysílal normalizační seriál Žena za pultem. Jen publikum výrazně zestárlo, že 127 tisíc dospělých diváků jich bylo 89 tisíc starších 55 let.

NEDĚLNÍ DATA: První semifinále Talentu zvedlo podíl Primy, u mladých bylo na 2/3 výkonu Doktorů

Tradičním vítězem pondělního večera se stal seriál Četnické humoresky. Od osmé večer ho na ČT 1 vidělo v průměru 1,159 milionu dospělých diváků a 27,03 procenta publika. O 200 tisíc diváků méně, přesněji 956 tisíc, oslovil souběžně vysílaný seriál Gympl s (r)učením omezeným na hlavním kanálu Novy. Vidělo jej 22,12 procenta dospělého publika nad 15 let. Třetí byly Cesty domů II na hlavním kanálu Primy, které sledovalo od čtvrt na devět 840 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 19,52 procentům publika. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let byl nejsledovanější Gympl (podíl 29,10 procenta), následovaný Četnickými humoreskami (26,60 procenta) a Cestami domů II (12,01 procenta).

Kanály – průměrné podíly (25. 11. 2013)
Graf podílu kanálů (25. 11. 2013)
Graf podílu skupin (25. 11. 2013)

Nova Cinema míří odpoledními reprízami na školáky

Nově se nadále daří s původním sitcomem PanMáma, který hned po Gymplu od půl desáté vidělo v průměru 793 tisíc dospělých diváků a 22,36 procenta publika (27,82 procenta ve věku 15 až 54 let). Krok s ním ale drželi i Reportéři ČT na Jedničce, které ve stejnou dobu sledovalo 690 tisíc dospělých a 19,38 procenta publika (ale jen 14,31 procenta ve věku 15 až 54 let). Na Barrandově se víc než kopii soutěže Kufr dařilo české komedii Rozpuštěný a vypuštěný, kterou od 21:20 hod. sledovalo v průměru 190 tisíc dospělých diváků a 6,35 procenta publika (9,19 procenta ve věku 15 až 54 let). Žádné z menších televizí se ale v pondělí nepodařilo některým z pořadů pokořit hranici 200 tisíc diváků (nepočítáme-li Události, komentáře na ČT 24 s 211 tisíci diváky).

EBF18_tip_v_clanku_7recniku

MINULÉ PONDĚLÍ: Zedníčkovo Kurňa, co to je? na Barrandově napoprvé úspěšnější než Žena za pultem

Nejblíže této metě se kromě Barrandova dostala ČT 2 s hlavním večerním dokumentem Dallaský atentát, který si od osmé večer nenechalo ujít 190 tisíc dospělých diváků a 4,48 procenta publika. Sitcom Teorie velkého třesku na Primě Cool zaujal od 21:20 hod. 173 tisíc dospělých a 4,43 procenta publika (7,33 procenta ve věku 15 až 54 let), denní rekapitulaci VyVolených na sesterské Primě love ve stejnou dobu vidělo 176 tisíc dospělých a 5,16 procenta publika (6,14 procenta ve věku 15 až 54 let). Hlavní večerní film na Nově Cinema, sci-fi Mars útočí!, zhlédlo od osmé večer 172 tisíc dospělých a 4,17 procenta publika (6,39 procenta ve věku 15 až 54 let). Z hlediska podílu na publiku byla výrazně úspěšnější repríza snímku Transformers: Pomsta poražených, již si od 14:45 hod. nenechalo ujít 137 tisíc dospělých a 8,76 procenta publika (16,23 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (25. 11. 2013)
Top 5: ČT1 (25. 11. 2013)
Top 5: ČT2 (25. 11. 2013)
Top 5: ČT24 (25. 11. 2013)
Top 5: ČT sport (25. 11. 2013)
Top 5: ČT :D (25. 11. 2013)
Top 5: ČT art (25. 11. 2013)
Top 5: Nova (25. 11. 2013)
Top 5: Nova Cinema (25. 11. 2013)
Top 5: FANDA (25. 11. 2013)
Top 5: SMÍCHOV (25. 11. 2013)
Top 5: TELKA (25. 11. 2013)
Top 5: Prima family (25. 11. 2013)
Top 5: Prima COOL (25. 11. 2013)
Top 5: Prima love (25. 11. 2013)
Top 5: Prima ZOOM (25. 11. 2013)
Top 5: TV Barrandov (25. 11. 2013)
Našli jste v článku chybu?