Hlavní navigace

Ženy více reagují na placené odkazy

20. 10. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Podle průzkumu iProspectu ženy častěji než muži odklepnou placený odkaz. Přesněji 43,1 procent žen při testování zhodnotilo placený odkaz za relevantnější než odkaz v přirozenýc výsledch fulltextu. U mužů stejně odpovědělo 34,6 procent respondentů. Všichni ostatní vyhodnotili jako užitečnější odkazy z vyhledavače. (via Mediajunk)

Podle průzkumu iProspectu ženy častěji než muži odklepnou placený odkaz. Přesněji 43,1 procent žen při testování zhodnotilo placený odkaz za relevantnější než odkaz v přirozenýc výsledch fulltextu. U mužů stejně odpovědělo 34,6 procent respondentů. Všichni ostatní vyhodnotili jako užitečnější odkazy z vyhledavače. (via Mediajunk)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.