Znamení koně v pátek u mladých diváků až trojkou trhu za Novou a Primou

31. 1. 2015
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Na absolutní počet dospělých diváků těsně vyhrály Soukromé pasti na Nově, které měly o šest tisíc diváků více než seriál ČT 1

Prima od 20:00 lídrem v kategorii D15–54

Žádný nezpravodajský pořad na žádné české televizi o pátečním večeru nepokořil hranici jednoho milionu dospělých diváků. Nejblíže se této metě blížila talk show Všechnopárty na ČT 1, již si od půl desáté nenechalo ujít 939 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 24,89 procentům publika (ale jen 14,28 procentům v cílové skupině diváků od 15 do 54 let). Vzácně vyrovnaný byl souboj tří největších českých televizí hned po 20. hodině. Seriál Znamení koně II na ČT 1 v absolutním počtu diváků těsně prohrál se Soukromými pastmi na Nově, když zaujal 632 tisíc dospělých a Soukromé pasti 638 tisíc. V podílu na publiku ale vyhrál seriál Jedničky (16,02 procenta) před Novou (15,99 procenta).

ČTVRTEČNÍ DATA: Film Po čem ženy touží skončil pod Vyprávěj, Prima ale byla úspěšnější než ČT 1

Dobře se dařilo i filmu Smrtonosná past 4 na Primě, který si od čtvrt na devět nenechalo ujít 577 tisíc dospělých diváků a 15,53 procenta publika. U mladšího publika od 15 do 54 let mezi sebou o prvenství bojovaly Nova s Primou, ČT 1 se svým premiérovým seriálem zůstala daleko za nimi. Soukromé pasti na Nově v této kategorii oslovily 21,50 procenta publika, Smrtonosná past 4 na Primě dokonce 21,88 procenta, zatímco Znamením koně na Jedničce jen 11,94 procenta. ČT 1 tak u mladšího publika prohrála za celý prime time (od 19 do 23 hodin) nejen s Novou, ale tentokrát i s Primou, jejíž večerní podíl dosáhl hodnoty 18,97 procenta (Jednička 12,53 procenta, Nova 26,14 procenta).

Kanály – průměrné podíly (30. 1. 2015)
Graf podílu kanálů (30. 1. 2015)
Graf podílu skupin (30. 1. 2015)

TV Barrandov v prime time nad 6% podílem

V hlavním vysílacím čase po 20. hodině se dařilo i Nově Cinemě, TV Barrandov a ČT 2. Filmový kanál Novy bodoval hlavním večerním filmem Koření života, který si od osmé večer nenechalo ujít 341 tisíc dospělých diváků a 8,60 procenta publika (11,56 procenta ve věku 15 až 54 let). Romantický snímek Inga Lindström: Léto u jezera Lilja na TV Barrandov od 20:10 oslovil v průměru 323 tisíc dospělých a 8,16 procenta publika (ale jen 3,80 procenta ve věku 15 až 54 let). Následný dokument z cyklu Tajemství vidělo od desáté večer na Barrandově 280 tisíc dospělých diváků a 8,99 procenta publika. ČT 2 bodovala hlavním večerním dokumentem z cyklu Na ptačích křídlech kolem světa, který od 20:00 vidělo 252 tisíc dospělých a 6,38 procenta publika.

MINULÝ PÁTEK: Znamení koně II přišlo o diváky, u mladšího publika ho porazila i Smrtonosná past 3

V celodenním podílu na publiku se z menších tematických kanálů nejlépe dařilo Nově Cinema, která oslovila v průměru 5,37 procenta dospělých diváků u televizních obrazovek (TV Barrandov 4,80 procenta), v prime time ji ale ale porazil Barrandov s podílem 6,20 procenta (Nova Cinema 5,93 procenta). U mladšího publika od 15 do 54 let ale jasně kralovala Nova Cinema, a to jak v celodenních číslech (7,06 procenta vůči 2,78 procentům Barrandova), tak v prime time (8,01 procenta vůči 3,45 procentům Barrandova). Za zmínku ještě stojí nadprůměrně sledované mistrovství Evropy v krasobruslení ve Švédsku, které jen v hlavním vysílacím čase od 19:56 na ČT Sport zaujalo 186 tisíc dospělých diváků a 4,77 procenta publika.

Top 10 všechny stanice (30. 1. 2015)
Top 5: ČT1 (30. 1. 2015)
Top 5: ČT2 (30. 1. 2015)
Top 5: ČT24 (30. 1. 2015)
Top 5: ČT sport (30. 1. 2015)
Top 5: ČT :D (30. 1. 2015)
Top 5: ČT art (30. 1. 2015)
Top 5: Nova (30. 1. 2015)
Top 5: Nova Cinema (30. 1. 2015)
Top 5: FANDA (30. 1. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (30. 1. 2015)
Top 5: TELKA (30. 1. 2015)
Top 5: Prima (30. 1. 2015)
Top 5: Prima COOL (30. 1. 2015)
Top 5: Prima love (30. 1. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (30. 1. 2015)
Top 5: TV Barrandov (30. 1. 2015)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).