Hlavní navigace

zákazník

Report

Konference UX 2014: Jak se dělá UX v České televizi, Seznamu či Mall.cz

V jakém stavu je česká UX scéna? Jak poznáte dobrého UX designéra a jak přesvědčíte vedení firmy, že je na uživatelskou zkušenost třeba brát zřetel?

Marek Janouš

22. 5. 2014 13:17
| 2

Srovnávací lišta od Heureky přežila jen několik dnů [doplněno o vyjádření]

Heureka dnes stáhla rozšíření pro Chrome a pro Firefox uvedené teprve v minulém týdnu. Naštvané e‑shopy totiž hrozily, že přestanou platit za její služby.

Marek Janouš

8. 11. 2013 13:57

ČTÚ zahájí správní řízení s operátory, vytýká jim nesrozumitelné smlouvy

Kontrola smluvních podmínek u tuzemských mobilních operátorů odhalila nedostatky. Úřad s nimi proto zahájí správní řízení. Zaměří se také na alternativní a virtuální operátory.

Martin Vyleťal

1. 11. 2013 14:27
| 1

ČTÚ chce ve správním řízení přimět operátory vyjasnit účastnické smlouvy

Do několika málo týdnů zahájí ČTÚ správní řízení se všemi třemi mobilními operátory, protože nevyhověli jeho požadavkům na úpravu smluv se zákazníky.

Marek Janouš

18. 4. 2013 15:00
| 2

Na Google Play mohou nyní vývojáři veřejně odpovídat uživatelům

Google rozšiřuje možnost pro vývojáře veřejně odpovídat na uživatelská hodnocení v Google Play. ‚Top‘ vývojáři mohli odpovídat sice už od června 2012, nyní však Google v tichosti rozšiřuje funkci i mezi ostatní vývojáře, jak si povšimli v Droid Life. Autor: Droid Life Vývojář Dave Kover (‚Kovdev‘) vysvětluje uživateli, že za něco nemůže.

Marek Janouš

11. 1. 2013 12:18
| 4

Adam Hazdra: Konec špatných služeb v ČR? Firmy si nepřiznají chyby a my jen brbláme

Víte, co je důležité pro správný design produktu? Patrně vás napadne vzhled, použitelnost, balení atd. Přemýšleli jste ale někdy nad tím, jak se designují služby? Třeba banka, e-shop nebo restaurace? V Česku na jaře vyjde vůbec první kniha na toto téma.

Anna Filkuková

3. 1. 2013 6:30
| 7

Provozovateli CS Link byly ukradeny osobní údaje 57 tisíc zákazníků

Skupina „Czechurity“ včera zveřejnila databázi zákazníků ukradenou CS Linku (na zveřejněném odkaze už databáze není). Jak uvedlo E15, v databázi byli uživatelé, kteří CS Link zaplatili neoblíbený servisní poplatek. Databáze obsahovala „jména zákazníků, jejich e‑maily, způsoby platby za služby a další informace“ patrně více než 57 tisíc zákazníků.

Marek Janouš

14. 12. 2012 12:28
| 9

ČTÚ: Odstoupit od smlouvy půjde bez pokuty, změní‑li se cena bez DPH

Český telekomunikační úřad vydal tiskovou zprávu, kterou odpovídá na mnohé dotazy po tom, zda půjde bez sankce odstoupit od smlouvy s poskytovatelem telekomunikačních služeb, jestliže ten od příštího roku zvýší ceny. ČTÚ odpovídá, že nepůjde, pokud se nezmění vlastní cena poskytované služby bez DPH, tedy základ DPH, protože změna DPH je změna vynucená úpravou práva; není obchodním rozhodnutím poskytovatele služby. Na odstoupení bez sankce má zákazník právo jedině tehdy, jestliže poskytovatel…

Marek Janouš

7. 12. 2012 14:28
| 3