Prohlížeč Google Chrome opustil stádium betaverze

V září představený prohlížeč Google Chrome se zbavil nálepky veřejné betaverze. Přestože Google si u některých svých služeb označení betaverze ponechává i po několika letech provozu (jako jeden příklad za všechny lze uvést Gmail), jeho dlouho očekávaný vlastní webový prohlížeč opustil stádium betaverze přesně sto dnů od oficiálního představení. Ukončení této fáze se přitom původně očekávalo až začátkem příštího roku. Můžeme jen spekulovat, jestli tento krok nějak souvisí s možnými ambicemi…

V září představený prohlížeč Google Chrome se zbavil nálepky veřejné betaverze. Přestože Google si u některých svých služeb označení betaverze ponechává i po několika letech provozu (jako jeden příklad za všechny lze uvést Gmail), jeho dlouho očekávaný vlastní webový prohlížeč opustil stádium betaverze přesně sto dnů od oficiálního představení. Ukončení této fáze se přitom původně očekávalo až začátkem příštího roku. Můžeme jen spekulovat, jestli tento krok nějak souvisí s možnými ambicemi prosadit Google Chrome jako předinstalovaný prohlížeč na některých značkových počítačích, o kterých jsme vás dříve informovali.

CIF16

S ukončením betatestování se změnilo i označení verze prohlížeče. To poskočilo z 0.4.x rovnou na 1.0.x. Za prvních sto dnů od uvedení prohlížeče bylo vydáno celkem 14 aktualizací. Kromě správce záložek však oproti původní verzi ze začátku září žádná zásadní novinka přidána nebyla. Na přislíbenou podporu rozšíření si tak uživatelé ještě počkají. Google ve výhledu na nejbližší aktualizace slibuje automatické vyplňování formulářů, podporu technologie RSS a také konečně verze pro Linux a Mac OS X. Google Chrome zatím funguje jen pod Windows XP nebo Windows Vista.

O nástupu prohlížeče Googlu na český trh jsme blíže psali v článku Google Chrome láká především uživatele Firefoxu 2 a samotnému prohlížeči se pak věnovala i glosa Google Chrome – nadšení i obavy. (Official Google Blog)

5 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 15. 12. 2008 9:10

Školení App Store optimalizace

  •  
    Jak dostat svou mobilní aplikaci mezi lidi
  • Jak na akvizici uživatelů mobilních aplikací na českém i světovém trhu
  • Jak správně spustit, propagovat, měřit a vyhodnotit svoji aplikaci v Google Play i v Apple App Store

Detailní informace o školení App Store optimalizace »