Hlavní navigace

HBO Max a Discovery+ se spojí do jedné aplikace

14. 3. 2022

Sdílet

HBO Max Autor: Warner Media

V průběhu dubna bude dokončen jeden z největších mediálních obchodů na světě, kdy se společnosti WarnerMedia a Discovery spojí do jedné firmy. Podnik s názvem Warner Bros. Discovery zastřeší celou řadu projektů v oblasti filmu, televize a streamovaného videa (mj. HBO, CNN, Warner Bros., Eurosport nebo Cartoon Network). Dosavadní majitel WarnerMedia, telekomunikační obr AT&T, se chce primárně věnovat telekomunikacím.

Jak popisuje server Hollywood Reporter, akcionáři AT&T obdrží akcie sloučené společnosti navíc ke svým stávajícím akciím AT&T. Akcionáři AT&T budou vlastnit 71 % sloučené firmy, zbytek budou mít akcionáři Discovery.

Logo konglomerátu WarnerBros. Discovery
Autor: Warner Bros. Discovery

Logo konglomerátu Warner Bros. Discovery

Jedním z důsledků fúze bude spojení dosud samostatných aplikací HBO Max a Discovery+. Na konferenci Deutsche Bank to potvrdil finanční ředitel Discovery Gunnar Wiedenfels. Dodal, že spojení aplikací zabere přinejmenším několik měsíců, aby bylo komfortní pro předplatitele. Dořešit se musí také některé technologické aspekty. Mezitím by bylo možné přihlásit se do obou aplikací shodným uživatelským jménem a heslem, případně budou nabízeny v cenově výhodném balíčku. 

Aplikace Discovery+ měla ke konci loňského roku 22 milionů předplatitelů. Přístup k HBO a HBO Max si ve stejné době platilo 73,8 milionu lidí. Česká verze HBO Max funguje od 8. března. Discovery+ měla na český trh dorazit letos v rámci strategické dohody s operátorem Vodafone. Smlouva zahrnuje přístup k oblíbeným pořadům z produkce skupiny Discovery, souboru dokumentů z produkce BBC Natural History a sportovním přenosům na Eurosportu.

Opraveno 15. 3. 2022 ve 20.00: Odstranili jsme původní formulaci, že AT&T si zachová podíl v nové firmě, a doplnili informaci o majetkové struktuře Warner Bros. Discovery.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).