Hlavní navigace

Hotel Paradise na Jojce oslovil půl milionu Slováků, podlehl Markíze

6. 3. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
6. 3. 2012

Půl milionu diváků měl včerejší úvodní díl reality show Hotel Paradise na slovenské televizi Joj. Stanice pořad nasadila na svůj hlavní program, na rozdíl od Primy family, s níž tuto reality show v Dominikánské republice natáčí, a která jej umístila na ženský kanál Prima love. Na Joj pořad začínal ve 21:30, na Primě love až ve 22:15. Oproti půlmilionovému publiku na Slovensku v Česku zaujal Hotel Paradise v průměru 164 tisíc dospělých diváků.

BRAND24

K TÉMATU: Hotel Paradise se uvedl podle očekávání. Příliš nelákal: 164 tisíc diváků

Ve strategické cílové skupině diváků od 12 do 54 let, na kterou slovenská Joj cílí, reality show zaujala 28,3 procenta publika. Porazil ji však úvodní díl nové premiérové řady Výměny manželek na konkurenční televizi Markíza, který začínal již v 21:15 hod. a přitáhnul 553 tisíc dospělých diváků, přičemž v cílové skupině D12–54 dosáhl podílu 30,5 procenta. Markíze se v pondělí večer dařilo i s úvodním dílem druhé řady reality show Farma, který od 20:15 hod. vidělo 645 tisíc diváků s podílem na publiku 33,9 procenta u skupiny D12–54.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).