Místo velkých měst, malé vesnice. Koloniál zkouší nový rajón podél dálnice z Prahy do Plzně. Zaměřit se chce především na obce a instituce, které mají problém se zásobováním. Firma vybrala obce jako Žebrák, Hořovice nebo Mýto a vesnice v přibližně šestikilometrovém pásmu kolem dálnice.
„Předpokládáme, že objednávané nákupy budou výrazně větší než ve velkých městech,“ tvrdí marketingový ředitel on-line supermarketu Ondřej Tomeš. Firma vidí šanci i v jednání se starosty, se kterými by ráda domluvila pravidelné hromadné nákupy pro celou obec.
Trh on-line supermarketů si momentálně kolíkují hned čtyři firmy a každá cílí na trochu jiné zákazníky. Rohlík třeba plánuje příští rok expanzi především do okresních měst. Zároveň experimentuje s rozvážením zboží na benzínové pumpy na okraji Prahy.